#11 af bruger slettet
Søger slankemakker(e), med gåpåmod!!! ung som gammel :)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Søger slankemakker(e), med gåpåmod!!! ung som gammel :)
Heej piger. I må undskylde at jeg ikk har givet lyd fra mig i små to uger, men min far er lige blevet slemt syg, så det har slået mig lidt ud af kurs. Men jeg er med igen, kan jeg mærke jeg har brug for, for at mit vægttab ikke skal stige helt til vejrs :) .. Jeg har ikke været på vægten de sidste to uger, men regner med at der er røget nogle kg på. Men vil nu alligevel vente med at veje mig til på torsdag, selvom jeg starter på en frisk fra nu af :) .. Hvad med jer andre, hvordan går det med vægttabet? Håber i har haft en god weekend!
12 år11. november 2012 kl. 23:06
bruger slettet
Hej alle jer.
Jeg vil også gerne være med. Jeg startede i torsdags og vægten viste 93 kg.. Øv øv.
Mit delmål er at nå 85 kg inden nytår og så 77 kg inden den 27 februar. Til sommer vil jeg bare gerne være under 70 kg.
Min kæreste spurgte mig den anden dag, hvad jeg vejede, da jeg skal låne hans ski (de skal jo rettes til efter vægt) til en skitur (den 27. februar) og jeg kunne bare slet ikke fortælle ham min vægt.Synes at det er så pinligt, at den er så høj. Så nu skal det være nu. Har skiftet den varme kakao på arbejde ud med the. Bananer ud med æbler og sat gang i træningsaftalerne med mine veninder. - Jeg er max motiveret, og glæder mig til på torsdag.
Jeg vil også gerne være med. Jeg startede i torsdags og vægten viste 93 kg.. Øv øv.
Mit delmål er at nå 85 kg inden nytår og så 77 kg inden den 27 februar. Til sommer vil jeg bare gerne være under 70 kg.
Min kæreste spurgte mig den anden dag, hvad jeg vejede, da jeg skal låne hans ski (de skal jo rettes til efter vægt) til en skitur (den 27. februar) og jeg kunne bare slet ikke fortælle ham min vægt.Synes at det er så pinligt, at den er så høj. Så nu skal det være nu. Har skiftet den varme kakao på arbejde ud med the. Bananer ud med æbler og sat gang i træningsaftalerne med mine veninder. - Jeg er max motiveret, og glæder mig til på torsdag.
12 år12. november 2012 kl. 11:03
chrisnis (slettet)
det går lidt den forkerte vej for mig synes jeg. jeg er lige inde i en periode med familiefester og fødselsdage mindst en gang hver weekend og selvom jeg synes jeg springer det værste over stiger vægten alligevel fra fredag til mandag. Så lige nu forsøger jeg bare at holde vægten stabil og har indset jeg ikke når mit mål der var ret stramt i forvejen.
Jeg har startet med at flytte det til nytår, men det ser heller ikke rigtigt ud til at det kommer til at ske, men jeg giver den en skalle og håber på det bedste. Det vigtigste er den kommer ned, så må det gå i det tempo det går, de første 10 kg nærmest raslede af mig, så jeg skal lige vænne mig til det ikke går så stærkt længere. Men det første min veninde udbrød da hun kom ind af døren til fødselsdag i lørdags var at jeg så lille og tynd ud, jeg er overhovedet ikke lille og tynd bare lidt mindre end jeg plejer, men det gav alligevel lige lidt motivation.
Jeg har startet med at flytte det til nytår, men det ser heller ikke rigtigt ud til at det kommer til at ske, men jeg giver den en skalle og håber på det bedste. Det vigtigste er den kommer ned, så må det gå i det tempo det går, de første 10 kg nærmest raslede af mig, så jeg skal lige vænne mig til det ikke går så stærkt længere. Men det første min veninde udbrød da hun kom ind af døren til fødselsdag i lørdags var at jeg så lille og tynd ud, jeg er overhovedet ikke lille og tynd bare lidt mindre end jeg plejer, men det gav alligevel lige lidt motivation.
12 år12. november 2012 kl. 14:38
chaanla (slettet)
Hej piger. Jeg vil også gerne være med! Jeg er så én af de "gamle".
Jeg startede d. 6. august på 95,3 kg. Jeg startede på en anden side, hvor det var ok. Men følte mig presset til at købe deres produkter - det gider jeg ikke!
Har nu tabt 8,3 kg. Mit mål er 75 kg og helst til d. 28/6 2013, da jeg bliver 55 år der. Nu skal det være slut med at være så stor.
Jeg startede d. 6. august på 95,3 kg. Jeg startede på en anden side, hvor det var ok. Men følte mig presset til at købe deres produkter - det gider jeg ikke!
Har nu tabt 8,3 kg. Mit mål er 75 kg og helst til d. 28/6 2013, da jeg bliver 55 år der. Nu skal det være slut med at være så stor.
12 år13. november 2012 kl. 10:49
bruger slettet
Jeg er klar - helt klar ! - jeg hører til i den gamle ende, men har absolut gåpåmodet.
Har lige købt Verdens bedste Kur vol 2.0, som jeg vil følge, ligesom jeg vil skrue gevaldigt op for motion.
I dag er min vægt 89 kg.
Delmål 14-2-2013 er minus 7 kg, og målet er minus 15 kg den 15. maj 2013.
Har du / I valgt en ugentlig veje-dag ?
Alle gode hilsner fra Bitten
Har lige købt Verdens bedste Kur vol 2.0, som jeg vil følge, ligesom jeg vil skrue gevaldigt op for motion.
I dag er min vægt 89 kg.
Delmål 14-2-2013 er minus 7 kg, og målet er minus 15 kg den 15. maj 2013.
Har du / I valgt en ugentlig veje-dag ?
Alle gode hilsner fra Bitten
12 år14. november 2012 kl. 12:33
bruger slettet
Min ugentlige vejedag er i morgen. :-)
12 år14. november 2012 kl. 12:38
chaanla (slettet)
Hej til Bitten.Min vejedag er onsdag. Altså idag. Min vægt er nu på 85,6 kg. Så jeg er tilfreds.
12 år14. november 2012 kl. 21:15
bruger slettet
Og vægten her til morgen sagde 91,5, så det er et minus på 1,5 kg. :-)
12 år15. november 2012 kl. 07:16
chrisnis (slettet)
Min vejedag er fredag og vægten stod på 97,7. Det er minus 0,5, så selv om jeg stadig er lidt bagud i forhold til mit mål kan jeg kun være tilfreds efter sidste weekends fødselsdagsfester. Jeg satser på at nå kurven i næste uge!
12 år16. november 2012 kl. 12:06