Ugens taber - uge43

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ugens taber - uge43
Alle kan være med
- Hver torsdag oprettes en tråd af den der først kommer herind (Ugens taber uge xx- vejning) i forummet vægttab 10+, hvor man skriver sin vægt. Det er KUN vægten, der skal skrives ind, IKKE hvad man har tabt. Det gør det mere spændende og tager ikke modet fra dem, der efterfølgende skriver i tråden, hvis deres vægttab ikke er i nærheden af det andre har tabt.
- Deadline for at skrive vægten ind er fredag kl. 8.00
- Ugens taber kåres i løbet af weekenden i tråden Ugens taber (uge XX)

Ugens taber er i denne uge er fedania med et vægttab på 1,2 kilo. Det er bare rigtig flot klaret. Også godt gået af alle i andre tabere.

fedania -1,2
Annnja -0,9
McNutty -0,8
KeyserSoze -0,6
Haul -0,6
sentus -0,3
mari1544 -0,3
Numsemor -0,1

Nove 0,0
Chrisnis +0,3

Velkommen til de nye og de gamle som er med igen :-)
12 år26. oktober 2012 kl. 08:14
re: Ugens taber - uge43
ÆV så nede jeg det ikke...

Annnja hvis du ser det her, kan du så måske bruge min vægt fra denne uge 66,8 næste uge så jeg kan være med igen?

Ellers starter jeg bare forfra og det er også fint nok!
12 år26. oktober 2012 kl. 12:52
Jeg tjekker altid de gamle tråde fra ugen før inden jeg opdaterer ugens taber sådan at man stadig er med selvom man ikke lige nåede deadline. I dag skulle jeg møde sent så derfor kunne jeg nå at opdatere tidligt, så jeg beklager at du ikke nåede med i dag.
12 år26. oktober 2012 kl. 19:57
Jeg vil bare gøre opmærksom på at jeg er gået fra 99,6 til 99,2 så jeg har tabt 0,4 ikke taget 0,3 på
12 år29. oktober 2012 kl. 08:36
chrisnis, det beklager jeg meget.

Da jeg starter på nyt job på torsdag vil jeg gerne have en afløser til ugens taber, da jobbet kræver meget i starten da det er noget helt andet end jeg er vant til. Jeg ved simpelthen ikke hvor meget jeg kan overkomme ud over job, familie og sport, så en ny til at styre tråden vil være dejligt.
12 år29. oktober 2012 kl. 13:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...