hej alle

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

hej alle
hej jeg vil også være med jeg skal tabe 14 kg er dog i gang og har tabt 3 kg men mit mål er at tabe 7 kg inden jul,min cykel er kommet i omdrejninger igen jeg har lige fået vist siden så dette er helt nyt men jeg syntes den er fantastisk,jeg bruger endomondo den syntes jeg er bedst .kh mig
12 år17. oktober 2012 kl. 13:34
re: hej alle
Hej med dig

Håber at du finder den hjælp du har brug for her og held og lykke med dit vægttab :-)
12 år17. oktober 2012 kl. 20:31
re: hej alle
tak skal du ha jeg er allerede dus med siden og må da sige at det virker=)
12 år21. oktober 2012 kl. 17:53
protein barere?
har studeret de der protein barer de sælger i butikkerne jeg syntes godt nok der er mange kalorier i ,jeg skal i hvert fald ikke nyde noget.og så går det rigtig godt med min cykling det svinger mellem 11-19-30 km så det ok jeg cykler næsten hele ugen på nær 1 dag=)
12 år22. oktober 2012 kl. 19:53
re: protein barere?
Isis free lækkerbar kan anbefales...
12 år22. oktober 2012 kl. 20:31
Hey,
Hvis du skal have mere protein (hvilket jeg altid vil være fortaler for), kan jeg anbefale brugen af proteinpulver.

Jeg selv bruger meget Whey 85 - som jeg ofte om morgenen blander op i en smoothie bestående af noget frugt - altid blåbær, og så enten kvark eller skyr, samt måske en anelse minimælk eller bare lidt vand. Og så proteinpulveret... Klart en morgenmads favorit! :)

Ellers brug nogle af de forskellige vægtbarer som også er godt med på proteinen...

Normale proteinbarer som du køber i sportscentrer har ofte en høj andel sukker, da det jo også ofte drejer sig om hurtig restituering af kroppen... :)

/KeyserSoze
12 år22. oktober 2012 kl. 20:40
Når jeg ind i mellem spiser proteinbarer, så er det bodylab.dk Jeg synes den har et godt forhold mellem protein og kulhydrat, og et rimeligt kalorieindhold pr. bar (jeg spise dog ofte i halve).
12 år22. oktober 2012 kl. 20:48
tak for svarene jeg ser hvad jeg gør ,har en søn der styrketræner meget måske jeg skulle låne noget af hans protein pulver ,men jeg er bange for det feder ,derfor røre jeg det ikke ,hvad med noget mælk og et æg ell 2 ?
12 år22. oktober 2012 kl. 22:17
Hvorfor skulle protein pulver fede?
passer det ind i kalorierne, er det en nem måde at få en hurtig portion protein!
det er kalorie overskud der feder, ikke protein, kulhydrat eller fedt (;
dog, er det i stedet for et egentlig måltid - vil jeg hellere selv, spise kalorierne i mad. men det er en smagssag.
det eneste jeg vil være opmærksom på, hvis jeg var dig, var mængdefordelingen af protein/hulhydrat i det pulver du evt ender ud med vælge.
samt holde sig fra weight gainer, af den simple grund, det er protein og hurtige kulhydrater.
men passer det ind i kalorie regnskabet er protein pulver ofte dejligt hurtigt og nemt, samt det kan være genialt at bruge i madlavningen!
12 år23. oktober 2012 kl. 17:34
ville heller ikke spise pulver og den slags ,det kan du også godt høre jeg vil heller have det fra maden ,det jeg hæftede mig ved var den mengde kalorier der er i en bar og det er da ikke så lid endda.
12 år23. oktober 2012 kl. 19:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...