#2 af Fimsse (slettet)
Ugens taber - uge 41
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Fimsse (slettet)
re: Ugens taber - uge 41
Hej nåede ikke at skrive min vægt ind torsdag og har været på tur hele weekenden. Men min vægt var standby på 108,1 kg Håber jeg kan være med igen torsdag (selvom pyha jeg har været god ved mig selv i weekenden)
Fillimus
Fillimus
12 år15. oktober 2012 kl. 07:10
mrs credible (slettet)
tillykke til keysersoze. Og lige en ØØØØh.
er jeg med til næste uge... jeg skrev min vægt ind i torsdags men er i tvivl om hvorvidt jeg er med :)
er jeg med til næste uge... jeg skrev min vægt ind i torsdags men er i tvivl om hvorvidt jeg er med :)
12 år15. oktober 2012 kl. 10:14
bruger slettet
Ja mrs credible du er med i næste uge, men du kommer først med på listen når du har skrevet ind to uger i træk så jeg har noget at beregne ud fra.
12 år15. oktober 2012 kl. 20:33
mrs credible (slettet)
ja det ved jeg men sidst jeg var her blev der skrevet velkommen til dem der havde skrevet første gang så man vidste at det var registreret. det var derfor jeg spurgte fordi jeg var i tvivl :)
12 år15. oktober 2012 kl. 20:45
bruger slettet
Det var fordi det var en anden som lavede opdateringerne dengang. Jeg gør det ikke fordi der er så mange som kun melder ind en enkelt gang og så ikke er med mere.
12 år15. oktober 2012 kl. 21:35
mrs credible (slettet)
ok
12 år16. oktober 2012 kl. 23:49
- Hver torsdag oprettes en tråd af den der først kommer herind (Ugens taber uge xx- vejning) i forummet vægttab 10+, hvor man skriver sin vægt. Det er KUN vægten, der skal skrives ind, IKKE hvad man har tabt. Det gør det mere spændende og tager ikke modet fra dem, der efterfølgende skriver i tråden, hvis deres vægttab ikke er i nærheden af det andre har tabt.
- Deadline for at skrive vægten ind er fredag kl. 8.00
- Ugens taber kåres i løbet af weekenden i tråden Ugens taber (uge XX)
Ugens taber er i denne uge KeyserSoze med et vægttab på 2,6 kilo. Rigtig godt gået. Alle i tabere i denne uge har gjort det rigtigt godt. erikprip, jeg så at du havde meldt ind i den forkerte tråd i sidste uge, derfor var du ikke med, men jeg har fundet dig og du er med i denne uge.
KeyserSoze -2,6
fedania -1,5
Annnja -1,2
beyondswish -1,2
sentus -0,8
erikprip -0,7
Altfortyk -0,7
Nove -0,6
chrisnis -0,6
mari1544 -0,2
Jeg har ferie i næste uge, men jeg skal gøre mit bedste for at tråden bliver lagt ud inden weekenden er slut :-)