Ditlas venner

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ditlas venner
Så er tråden oprettet.

Her kan alle der skal tabe mange kilo komme med indlæg.

Det kan være kærlige "spark", gode råd, hvad gik der galt, meget gerne positive og opløftende indspark.

Held og lykke til jer alle, og så er det bare med at kridte skoene og klemme balderne sammen. Nu skal der ske noget.

Kærligt knus Nove :0)
12 år6. oktober 2012 kl. 07:42
...Ditlas venner
Åh glemte lige at skrive, vi går selvfølgelig ind på

"ugens taber Vejning" hver torsdag og skriver vores vægt.

12 år6. oktober 2012 kl. 07:52
.... ;0) Ditlas venner
Hey Ditla

HVOR ER DU ?
12 år8. oktober 2012 kl. 08:53
.... ;0) Ditlas venner
Jeg håber meget at Ditla ikke har tabt modet, kom nu frem. Selvom det er gået dårligt for dig, så er vi mange der vil høre på dig og støtte dig.

Glæder mig til at du kommer på sitet
12 år10. oktober 2012 kl. 11:48
re: ...Ditlas venner
Jeg ved ikke om Ditla har tabt modet.... Det håber jeg ikke.

Jeg tror jeg vil starte med at skrive lidt om min uge - for den er gået af RØVEN til!
Det startede allerede Lørdag :(
Min Datter Julie havde fødselsdag i Mandags (8 Okt), og vi plejer at fejre hende i bonbonland.

Lørdag: Stod op kl 7,00 - glemte at spise morgenmed :(. Vi skulle ud af døren kl 9,00 for at nå i bonbonland til kl 10,00 hvor de åbner. Vi ankommer til bonbonland, og jeg har stadig ikke fået noget at spise. Jeg spiser først kl 12,30 da vi går ind i Jungleresuranten for at spise frokost, det er en tradition vi har haft de sidste 3 år. Og jeg ved jo godt at Resuranten ikke ligefrem tilbyder slankekost, men jeg går ihvertfald i buffetten og tager for mig af retterne. DUMT! For der er jo en lækker salatbar også, men den så bare ikke skide indbydende ud overhovedet...
Nå men vi hyggede os så meget i bonbonland at vi blev enige om at tage derind igen om Søndagen. Og 2. gang er det jo gratis at komme ind :). Denne gang havde vi dog smurt madpakker, nogle flutes med pålæg, og havde også vores egne drikkevare med - sodavand !

Mandag: Hip hip hurra, det er julie´s fødselsdag, og jeg kan lige love for den blev fejret :(. Kage, kakao, boller is og hvad der ellers dertil høre...

Tirsdag: Skal ud at kigge/købe ny bil, er så edderspændt på dette her nye køretøj, så jeg igen glemmer at spise morgenmad, frokost, og mellem måltider, og det resultere i at jeg er ved at dø af sult da vi kommer hjem... Jeg tømmer køleskabet og har det igen rigtig dårligt med mig selv...

Onsdag: I går, vi skulle ud at skrotte den gamle bil, og sensitiv som jeg er synes jeg altid det er så trist at skulle af med en rigtig god ven, så vi tager ind til byen og trøstespiser på en resurant, jeg fik et stjerneskud og en COLA! ØV!

Og idag: dagen er startet godt. har spist morgenmad, og nu skal jeg snart ud at lave mit første mellem måltid for i dag. Håber bare at jeg kan komme ind i min slanke rytme igen, uden at falde ved siden af igen idag... Alle børnene er sendt i skole og i børnehaven, manden smidt på job, så har kun mig selv at skulle holde i ørene...
Jeg turde ikke stille mig på vægten i morges, jeg er bange for at den braser sammen... Jeg gør det i morgen - med forhåbentligt god samvittighed.....

Lige lidt galle fra mig til jer ...
Stine
12 år11. oktober 2012 kl. 08:39
Hej Stine

Der er jo ikke så mange kommentarer at komme med til al din galle.

Du ved hvad du skal - det er bare at komme tilbage i sporet igen. Go Go.

Nej, jeg håber også at Ditla kommer tilbage til os, det kan jo være at hun også har haft en dårlig periode.

Min uge har også været lidt la la. har haft gæster, så er det jo svært at holde alle sine gode intentioner. Skal have gæster både lørdag og søndag, det bliver svært men jeg skal og jeg vil holde min plan så godt jeg kan.
God weekend og ikke mindst go' taberuge.
Kh Nove
12 år12. oktober 2012 kl. 07:15
Hej Ninemor og Nove.

Lyder jo som om i godt er klar over hvor fejlene ligger. Det er jo altid en start. :)

Jeg har det på samme måde. Der er så mange ting der frister og nu jeg er begyndt at studere stresser man meget og glemmer at spise ind i mellem hvilket li som dig Ninemor ender med at man grov æder når man kommer hjem om aftenen. Ikke så godt :(

Men nu vil jeg virkelig også prøve at holde mig på måtten.

Tænkte på for at kunne hjælpe og støtte hinanden om det så ikke ville være en ide at vi skriver hvad vi vejer, hvad vores mål er og evt del mål. Så kan vi heppe lidt på hinanden og måske giver det lidt motivation.

Jeg kan jo starte.

Jeg er 22 år, 170 cm høj og vejer 87,9 kg :( Mit endelige mål er at jeg gerne vil ned på de 65 kg. Og mit første delmål hedder at nå ned på 79 kg inden nytår :)
12 år13. oktober 2012 kl. 13:50
Hej Sanja

Ja - selvfølgelig skal vi støtte hinanden - vi kan jo følge med vægttabene på torsdags/fredags vejningen hver uge.
min vægt er 103,6 lige nu. Jeg har ialt tabt 6 kg. Det er jeg super stolt af.
Go' weekend
12 år13. oktober 2012 kl. 14:08
Ditlas venner
Tja.... det ser ikke ud til at Ditla kommer tilbage til dette site. Så jeg tror vi må lave en ny tråd, hvad skal vi kalde den ?
Har I nogle gode ideer ?

Uh - min uge har været noget rod, nu må jeg tage mig sammen og få styr på madindtaget.

Jeg håber I andre har mere held.
Kh Nove
12 år17. oktober 2012 kl. 08:21
re: Ditlas venner
Syns måske også vi burde lave en ny tråd. for det virker ikke som om hun kommer tilbage. Jeg har selv haft nogle off dage - jeg trængte virkelig til ikke at tælle kalorier og veje min mad... Hvilket også har fået følger + 4 kg !!!

Forslag til nyt tråd navn kunne jo være : Fra blåhval til gråspurv, eller noget i den stil :)
12 år18. oktober 2012 kl. 10:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...