#2 af Ninemor (slettet)
"Taber"-makker
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Ninemor (slettet)
re: "Taber"-makker
jeg vil gerne være din taber makker.
Jeg skal så bare lige smide mere end blot 10 kg...
Jeg skal så bare lige smide mere end blot 10 kg...
12 år28. september 2012 kl. 08:48
fedania
Hej Ditla
Det du eftersøger - en at dele det hele med, skrive om hvordan dagen er forløbet, hvordan det går med hverdagen, komme med opmuntringer og inspiration til hinanden - det er lige netop sådan jeg bruger min dagbog i forummet "Personlige dagbøger". Og så er der nogle af de mange andre brugere som læser det, og kommer med en kommentar, når man rammer noget som de kan genkende, eller som de har løsningsforslag til.
I mine øjne er fordelen ved dagbogen, at man har mange læsere, så man er ikke "afhængig" af, at ens makker har lige så meget overskud som man selv har. Desuden synes jeg det er super interessant når flere byder ind med forskellige løsningsforslag eller kommentarer, fordi man ofte får et nyt perspektiv på de problemer man tumler med.
Jeg ved selvfølgelig ikke, om dagbogen er noget for dig? :)
Det du eftersøger - en at dele det hele med, skrive om hvordan dagen er forløbet, hvordan det går med hverdagen, komme med opmuntringer og inspiration til hinanden - det er lige netop sådan jeg bruger min dagbog i forummet "Personlige dagbøger". Og så er der nogle af de mange andre brugere som læser det, og kommer med en kommentar, når man rammer noget som de kan genkende, eller som de har løsningsforslag til.
I mine øjne er fordelen ved dagbogen, at man har mange læsere, så man er ikke "afhængig" af, at ens makker har lige så meget overskud som man selv har. Desuden synes jeg det er super interessant når flere byder ind med forskellige løsningsforslag eller kommentarer, fordi man ofte får et nyt perspektiv på de problemer man tumler med.
Jeg ved selvfølgelig ikke, om dagbogen er noget for dig? :)
12 år28. september 2012 kl. 09:59
ditla (slettet)
Tak for svarene begge to :-)
Jeg har faktisk aldrig vidst hvordan det lige fungerer med de dagbøger, men det lyder da som en meget smart idé! Mange tak for forslaget :-)
Kunne der være en mulighed for at vi kunne følge hinanden Ninemor? :-)
Jeg har faktisk aldrig vidst hvordan det lige fungerer med de dagbøger, men det lyder da som en meget smart idé! Mange tak for forslaget :-)
Kunne der være en mulighed for at vi kunne følge hinanden Ninemor? :-)
12 år1. oktober 2012 kl. 17:44
Ninemor (slettet)
Ja selvfølgelig kan der det, men som sagt, det er mere end blot 10 jeg skal af med... det er øøøøøh nærmere 30 (flov smily)
Hvordan skal vi følge hinanden? Vi skal næsten ha et sted hvor vi kan fortælle hianden om dagens forhindringer osv...
Jeg er super klar!
Hvordan skal vi følge hinanden? Vi skal næsten ha et sted hvor vi kan fortælle hianden om dagens forhindringer osv...
Jeg er super klar!
12 år2. oktober 2012 kl. 22:51
Autum (slettet)
"Taber"-makker
Hej både til Ditla og Ninemor
Jeg har med interesse læst jeres indlæg.
Jeg skal også af med mellem 20-25 kg.
Har allerede tabt 4,5 kg.
Jeg vil gerne være slankemakker med jer.
Skal vi ikke bare oprette en tråd her på vægttab 10+ den kunne jo f.eks hedde "Ditlas venner " så kan vi holde snor i hinanden ;-)
Hva' synes I ?
Jeg har med interesse læst jeres indlæg.
Jeg skal også af med mellem 20-25 kg.
Har allerede tabt 4,5 kg.
Jeg vil gerne være slankemakker med jer.
Skal vi ikke bare oprette en tråd her på vægttab 10+ den kunne jo f.eks hedde "Ditlas venner " så kan vi holde snor i hinanden ;-)
Hva' synes I ?
12 år3. oktober 2012 kl. 10:34
Ninemor (slettet)
Jeg synes det lyder super godt :)
12 år3. oktober 2012 kl. 10:51
bruger slettet
Heej Ditla og jer andre :)
Kunne jeg også hoppe med på tråden? Har selv til mål at vil tabe 10,1 kg til at starte med, men gerne skulle ende med 5 yderligere senere hen :)
Kunne jeg også hoppe med på tråden? Har selv til mål at vil tabe 10,1 kg til at starte med, men gerne skulle ende med 5 yderligere senere hen :)
12 år5. oktober 2012 kl. 08:28
Autum (slettet)
"Taber"-makker
Hej til jer alle
Nu mangler vi bare at Ditla også synes det er en go' ide.
Nu mangler vi bare at Ditla også synes det er en go' ide.
12 år5. oktober 2012 kl. 10:34
Ninemor (slettet)
Hej sweetypiien91...
Tror da sagtens du kan være med også... For min skyld gerne....
Hvor meget skal du tabe?
Stine
Tror da sagtens du kan være med også... For min skyld gerne....
Hvor meget skal du tabe?
Stine
12 år5. oktober 2012 kl. 15:44
Håber lidt at det vil hjælpe hvis man måske kunne finde en makker herinde, så man kunne skrive sammen om hvordan dagen med maden er forløbet, hvordan det går med sporten og så videre, bare så man kan motivere hinanden og støtte hinanden lidt :-)
Er der mon en eller flere der vil være med på den ide?