Ugens taber uge 38
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+fedania
re: Ugens taber uge 38
Tillykke allesammen - det er vitkelig nogle flotte tal der er på skemaet denne uge! :)
12 år23. september 2012 kl. 15:51
Verdier (slettet)
Wuhuu.. Hold kæft hvor er vi seje! Tillykke til os alle..
12 år23. september 2012 kl. 18:05
Ninemor (slettet)
Hey...
Jeg tror godt jeg vil være med til dette her... Men jeg har lige et spørgsmål... Hvis man kun skal skrive sin vægt ind, hvordan kan man så se hvem der er den største taber?
Jeg tror godt jeg vil være med til dette her... Men jeg har lige et spørgsmål... Hvis man kun skal skrive sin vægt ind, hvordan kan man så se hvem der er den største taber?
12 år23. september 2012 kl. 19:07
bruger slettet
Jeg holder styr på jeres vægt fra uge til uge og sådan bliver ugens taber kåret. Hvis du vil være med skal du bare melde ind i tråden ugens taber på torsdag.
12 år23. september 2012 kl. 20:07
Ninemor (slettet)
Så går du ind på hver enkelt profil og kigger eller hvordan?
Jeg hopper på, på torsdag :)
Jeg hopper på, på torsdag :)
12 år23. september 2012 kl. 22:25
blåhval
Er da ikke lige til at overse med min str. :-). Tabt mig 0,7
12 år23. september 2012 kl. 22:36
fedania
Ninemor - hver uge kommer der en tråd med navn "Ugens Taber uge XX - vejning" hvor man skriver sin nuværende vægt ind i. Hver fredag kigger Annnja så i denne uges vejetråd samt sidste uges vejetråd, og regner så ud hvad hver enkelt har tabt sig.
Du skal altså melde din vægt ind i den dertil indrettede tråd hver uge, og der vil gå 2 uger fra du melder ind første gang, til du er med på oversigten :)
Du skal altså melde din vægt ind i den dertil indrettede tråd hver uge, og der vil gå 2 uger fra du melder ind første gang, til du er med på oversigten :)
12 år24. september 2012 kl. 08:11
bruger slettet
Undskyld blåhval, men du var ved et uheld smuttet ned til de nye, Det beklager jeg og så husker jeg dig forhåbentligt i næste uge :-)
12 år24. september 2012 kl. 13:38
- Hver torsdag oprettes en tråd af den der først kommer herind (Ugens taber uge xx- vejning) i forummet vægttab 10+, hvor man skriver sin vægt. Det er KUN vægten, der skal skrives ind, IKKE hvad man har tabt. Det gør det mere spændende og tager ikke modet fra dem, der efterfølgende skriver i tråden, hvis deres vægttab ikke er i nærheden af det andre har tabt.
- Deadline for at skrive vægten ind er fredag kl. 8.00
- Ugens taber kåres i løbet af weekenden i tråden Ugens taber (uge XX)
Tillykke til ugens taber som denne uge er Verdier med et vægttab på 3,3 kilo. Det er rigtig godt gået. Også tillykke til alle i andre tabere som også har gjort det godt.
Verdier -3,3
boogie76 -2,2
fedania -1,9
Kontakten -1,8
beyondswish -1,7
Haul -1,6
SaschaFalk -1,1
Maddie 1,0
muller78 -1,0
Cbukh -0,5
Nove -0,2
Annnja -0,2
Tut 1954 -0,1
sentus +0,2
Fimsse +0,4
PFuglsang +1,2
nannaskibber +0,5
Og velkommen til alle de nye det er dejligt at så mange gerne vil være med :-)