Det er da meget flot, er det ikke?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Det er da meget flot, er det ikke?
Hejsa...
Jeg meldte mig ind den 8 september, så er stadig meget ny. Men har været på en anden betalings slanke hjemme side, med diætist osv, men stoppede da jeg mistede mit job og ikke havde råd til at betale hvad det kostede. Men det er jo sååå læææænge læææænge siden (5 år).

Men men men , nu er jeg jo her, og man får jo det samme, bortsetfra at der ikke er personlig kontakt med erneringseksperter, og det er jo også lidt løgn, for det bliver vi jo alle med tiden herinde :D. Vi ved jo godt hvad vi må og ikke må i bund og grund hihihi...

Nå men jeg har siden 8 september tabt 5,3 kg (16 dag), det er da okay, er det ikke?

Knus til jer alle...

12 år23. september 2012 kl. 09:55
re: Det er da meget flot, er det ikke?
Velkommen til :)

Det er meget okay :)
Det er et rigtig flot vægttab på så kort tid, så på den måde skal du ikke være bekymret! Nærmere den anden vej, får du spist det du skal, op til minimum?
Går det godt med livsstilen? Indtil videre? Hvilke tiltag har du taget? :)
12 år23. september 2012 kl. 10:59
Jeg synes det er super flot.. Har selv smidt 5 kg på 12 dage.. Men tror det går lidt langsommere nu her.. Det går altid hurtigere i starten jo.. Og især hvis man har rigeligt på sidebenene..
Og ja, denne side er super.. Og et rigtig godt alternativ til andre kalorieberegnere...
Held og lykke med vægttabet ;-)
12 år23. september 2012 kl. 11:18
Det går faktisk rigtig godt.

Det jeg har gjort mest ud af, det er at spise morgenmad, og mine mellem måltider - dem har jeg ikke altid været så gode venner med...
12 år23. september 2012 kl. 15:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...