2 år er gået - og hva så ?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

2 år er gået - og hva så ?
Hejsa....
Ja så blev det tid til at komme lidt i dette forum IGEN. vil lige starte med at ridste min historie op i korte træk..
August måned 2010 vejede jeg næsten 182 kg - ja du læste rigtigt.
Januar 2011 fik jeg foretaget en Gastric Baypass operation på Hamlet, og har i skrivende stundt smidt ca 55 kg..
Igår fik jeg endelig taget mig sammen, og meldt mig ind i fitness, hvor jeg min. skal komme 3 gange om ugen, og en ekstra gang til power spinning..
iflg min personlige instruktør, er det realistisk at jeg ved hårdt arbejde og flid, ville kunne smide endnu 30 kg, så det er mit mål..
Jeg ved godt det måske er højt sat, men har lysten, viljen og energi nu
I er velkommen til at komme med kommentar, spørgsmål eller lign, så skal jeg svare så godt jeg kan...
12 år21. september 2012 kl. 22:40
re: 2 år er gået - og hva så ?
Det lyder som en god beslutning at du vil mere ned i vægt...hvordan er det efter 2 år kan du spise lige så meget som før operationen?
12 år21. september 2012 kl. 23:58
hej calcit2012,, nej mine mængder er skået meget ned, men det som er det sværeste for mig, er øjnene som ser. for ofte taget for meget på min tallerken, men må også levne igen..
jeg har ingen problemer med mad typer, men mærker dog med det samme på min krop, når jeg har spist for meget - eller forkert
12 år22. september 2012 kl. 21:17
Du ønskes al held og lykke, med at slippe de sidste kilo ;-)
12 år23. september 2012 kl. 23:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...