så er det jeg bare SKAL tage mig sammen

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

så er det jeg bare SKAL tage mig sammen
Hej alle jer herinde, jeg har tidligere været på herinde men er sådan hoppet til og fra i utide,
Men nu skal det bare være,
jeg er en 24 årig tøs som sammen med min kæreste gennem 6 år kæmper for at blive gravide.
det er desværre mig den er gal med og for at øge chancerne ved fertelitetsbehandling skal jeg have tabt mig 18 kg inden den 10.1.2013

føj hvor er det bare et ordentlig læs fedt jeg skal af med. vejer i dag 108,3.
har haft en maks vægt på 116 kg så lidt har jeg da tabt mig
nu jeg bare spændt på om det kan lade sig gøre,
jeg er ikke den mest aktive person der går på denne jord, så har meldt mig i fitness for at crosstraine og har meldt mig til spinning i håb om at det giver noget sved på panden.
spiser ikke umiddelbart usundt men spiser for store mænger så nu har jeg brugt penge på nogle wight loss piller fra Allevo.

er der andre herinde som har nogle gode tips ?? eller nogen som har prøvet at tabe så meget på så kort tid??
skal ihvertfald minimum have tabt 14 kg før de ville sætte mig i behandling.

pls læg en kommentar
12 år16. september 2012 kl. 21:52
re: så er det jeg bare SKAL tage mig sammen
Ha et eller andet symbol som for dig betyder et barn og sæt det så du ikke kan undgå at se det. Målet er et barn. Held og lykke med det projekt...
12 år16. september 2012 kl. 22:52
Hvis du skal tabe meget i et rimeligt tempo, kan jeg anbefale dig at spise mange proteiner, skære mel og sukker ud af kosten og dyrke let motion, så skal du se løjer ;-) jeg har tabt over 11 kg de sidste tre måneder.
12 år17. september 2012 kl. 15:59
Hejsa...
Udmidligbart lyder du som en pige med en tand for meget kurve, misforstå mig ikke, det er jeg selv, og har været det i mange år. Men jeg tror sagtens det kan lade sig gøre for dig, du har en del du kan tære på, og herre gud 18 kg er jo ingen ting i forhold til hvis du skulle ned på fx 78 kg. Det er de første 20 kg der er de nemme, når man er min/din vægt klasse. op med humøret. Det skal nok gå. Jeg skal selv smide ALT overflødigt, da jeg håber på et sommer bryllup i juli måned 2013. Kom nu, du kan godt!
12 år17. september 2012 kl. 17:55
mange tak for dit svar :)

Jeg forsøger at danne mig et billede af vores drøm, en baby, ude i horrisonten, både når jeg træner, men også hvis hverdagens fristelser kommer for tæt på, men puha, ja al begyndelse er svær, nu er jeg på trejde dagen og kan mærke de næste 1½ uge nok bare så gå, så man forhåbentlig kan se fremskridt på vægten, og få mere blod på tanden.
12 år17. september 2012 kl. 23:02
tusind tak for dit svar,
jeg ved ikke om det hjælper men jeg har købt nogle allevo produkter, de der protein shakes, så jeg drikker 2 af dem om dagen, en til morgen mad og en til frokost, og så tager jeg nogle weight loss piller inden aftensmad for ikke at spise så meget, mit problem er nemlig at jeg overspiser min aftensmad ved at tage 2½ gang. har nu været på pillerne 2 dage og kan mærke at jeg bliver meget hurtig mæt, og også mæt i længere tid så håber det kan sætte en stopper for mit grovæderi.
håber dælme at det hjælper nu, samt jeg også har meldt mig til spinning samt alm fitness så ja håber der sker løjer ;) og super flot med dit vægttab, nu får vi se om jeg kan gøre det samme
12 år17. september 2012 kl. 23:06
ingenting misforstået her ;) det skam ærlig snak.
Jeg har nogle fyldte fedt depoter som burde smides forholdsvis hurtigt.

ja de første 20 kg er de nemmeste, jeg tabte også sidste år 16 kg meget meget hurtigt, tror vi snakker 2-3 mdr, men det skete ved at jeg droppede min værste last, colaen ;/ efter de 16 kg så stoppede vægten og stod stille i over et halvt år, og så gik det desværre den anden vej og tog 8 kg på igen, muligvis pga nogle piller jeg fik,
så den største frygt jeg har nu er bare at de ikke rasler så nemt af som sidst, men man har vel lov at håbe, plus synes jeg også at jeg gør noget mere for det nu her end sidst, for gjorde virkelig ikke andet end at lade sodavanden stå, nu her kommer jeg alligevel ud og motionere et par gange i ugen, samt supplere min kost med Allevo produkter.

God motivation at skulle tabe sig før bryllup, VI KAN GODT :)))))
12 år17. september 2012 kl. 23:12
Jeg sidder og tænker på om du får spist dine mellem måltider, gør du det??? Mellem måltidet om eftermiddagen er ekstrem vigtig, hvis du siger du grovæder til aftensmaden...
Jeg kan jo kun tale af egen erfaring når jeg siger at før i tiden - hvor jeg ikke spiste mine mellem måltider, kunne jeg også sagtens snuppe 2, ja nogen gange 3 potioner af aftensmaden, men efter jeg er begyndt at spise mellem måltiderne om eftermiddagen, kan jeg knapt nok få 1 enkelt potion ned....
12 år18. september 2012 kl. 08:04
Hej med jer.

Det lyder som om i har nogle rigtig gode motivationfaktorer til at tabe jer. Jeg skal tabe omkring 15 kg i alt. VAr egentlig gået i gang, og det kørte rigtig fornuftigt, manglede kun 6 kg. Så blev jeg gravid og jeg droppede derfor kuren. Desværre viste scanningen at tingene ikke var som de skulle være, og jeg fik en abort. Tog også yderligere på efter aborten.
Nu må jeg på den igen, men nøj hvor er detsvært...synes jeg er sulten hele tiden. Generelt er jeg bare madglad.
Min taktik er i starten at droppe sukker og kulhudraterne... få¨masser af protein og grønt, det plejer at virke - hvis altså man holder det.
pøj pøj til Alle
12 år18. september 2012 kl. 09:30
Du har helt ret angående mellem måltiderne, jeg har normalt aldrig spist andet end, morgen middag og aften, nu er jeg så begyndt at spise en ½ protein bar fra Allevo når jeg kommer hjem fra arbejde kl 15.30 og det gør allerede underværker.
Jeg spiser nu 5 gange om dagen, og kan allerede bedre mærke når jeg faktisk er mæt, og stopper også med at spise nu når jeg kan mærke jeg er fuld. gjorde jeg jo aldrig før, der spiste jeg så hurtigt at jeg først mærkede det 15 efter jeg var færdig med at spise at jeg rent faktisk var ved at sprænges ;/

men det har allerede givet pote, - 1 kg siden søndag, 4 dage, utroligt .
12 år19. september 2012 kl. 16:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...