#2 af beyondswish (slettet)
Den evige kamp
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+beyondswish (slettet)
re: Den evige kamp
Velkommen til herinde.. Hvor er det bare flot at du tate dig så meget, og også rigtigt flot at du nu har modet på at tage kampen op igen og tabe det resterende :)
Jeg tror de fleste ville tabe motivationen lidt efter sådan en vægtforøgelse pga. medicin, men så er det jo bare også ekstra flot at komme op på hesten igen bagefter!
Jeg kan anbefale forummet "personlige dagbøger" hvor du kan oprette din egen personlige historie / dagbog...
Jeg er i hvert fald selv bedst til at gå derind og kommentere andre brugeres dagbøger, da jeg ikke altid får kigget i de andre kategorier herinde :)
Og samtidig er det bare meget rart at dele ens opture og nedture med andre i samme båd som en selv, samtidig med at man får reflekteret en del over sin egen situation og kamp når man sådan sidder og skriver om ens oplevelser..
Jeg tror de fleste ville tabe motivationen lidt efter sådan en vægtforøgelse pga. medicin, men så er det jo bare også ekstra flot at komme op på hesten igen bagefter!
Jeg kan anbefale forummet "personlige dagbøger" hvor du kan oprette din egen personlige historie / dagbog...
Jeg er i hvert fald selv bedst til at gå derind og kommentere andre brugeres dagbøger, da jeg ikke altid får kigget i de andre kategorier herinde :)
Og samtidig er det bare meget rart at dele ens opture og nedture med andre i samme båd som en selv, samtidig med at man får reflekteret en del over sin egen situation og kamp når man sådan sidder og skriver om ens oplevelser..
12 år6. september 2012 kl. 14:46
bruger slettet
Det er super flot, det du har opnået ! Hvordan tabte du de 34 kg ? Og hvad er din taktik denne gang?
Medicin har bare meget at sige i forhold til vægtøgning, man kan ikke altid hindre det. Kender mange der bare skulle kigge på en kage og så vupti sad den på hoften, det er uretfærdigt!
Held og lykke og god dag til dig også.
Mvh
Medicin har bare meget at sige i forhold til vægtøgning, man kan ikke altid hindre det. Kender mange der bare skulle kigge på en kage og så vupti sad den på hoften, det er uretfærdigt!
Held og lykke og god dag til dig også.
Mvh
12 år7. september 2012 kl. 15:06
juggi1207 (slettet)
Hej beyondwish
Tak for din opbakning og for anbefalingen med forummet"personlige dagbøger".
Jeg har oprettet en tråd derinde, med samme tittel.
Tak for din opbakning og for anbefalingen med forummet"personlige dagbøger".
Jeg har oprettet en tråd derinde, med samme tittel.
12 år8. september 2012 kl. 14:29
juggi1207 (slettet)
Tak for din ros Mutatio.
Jeg har oprettet en tråd, med samme tittel, i private dagbøger.
Der vil jeg fortælle min historie, om hvordan jeg greb mit vægttab an sidste gang og hvordan jeg vil tackle det denne gang.
Det er besværligt at skrive to steder, så du kan følge mig der, hvis du har lyst :-)
Jeg har oprettet en tråd, med samme tittel, i private dagbøger.
Der vil jeg fortælle min historie, om hvordan jeg greb mit vægttab an sidste gang og hvordan jeg vil tackle det denne gang.
Det er besværligt at skrive to steder, så du kan følge mig der, hvis du har lyst :-)
12 år8. september 2012 kl. 14:34
Jeg har på 1½ år tabt 34 kg men fik så noget medicin så 10 kg røg på igen. Øv øv. Må indrømme at motivationen røg sig en tur.
Nu føler jeg mig klar og jeg skal så smide 26 kg. Det er bare for stor en mundfuld at klare alene.
Jeg håber her igennem at finde nogen til gensidig støtte.
Ønsker alle en god dag.