Målet er nået:-)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Målet er nået:-)
Ja, så sidder man her. Målet er nået.

Da jeg i sin tid fandt herind var det januar 2012. Vægten sagde 90 kg rent.

Nu er det september og vægten siger 61,5 kg.

Jeg er yderst tilfreds, Har idag fået målt min fedtprocent og det siger 20,1% med normal muskelmasse. Min bodyage er 22(jeg er 37)

Jeg er så glad jeg kunne eksplodere. Træneren i fittness centret mener jeg skal tilat have lidt størrere bøffer på armene og det giver jo en vægtøgning. Hvilket jeg er ok med.

Så jeg bliver herinde og skriver mad op, men kommer nok ikke til at bruge de ugentlige vejninger længere.

Vil såmænd bare sige tak for grin, tåre, glæde og hjælp.

12 år6. september 2012 kl. 07:19
re: Målet er nået:-)
Hold kæft hvor er det bare flot klaret! Tillykke med det. Det er så inspirerende når man ser nogen der når deres mål, og så på så kort tid! Det er virkelig bare godt. Held og lykke med musklerne nu :) det er jo også noget af et projekt :)
12 år6. september 2012 kl. 07:53
Det er over 3½ kg. om måneden i gennemsnit - det er fandme flot, når det er over så lang tid. Og at fedtprocenten også er gået ned, og muskelmassen i orden - jamen, det er da bare rigtig, rigtig flot!

Jeg håber stadig du deler dine op og nedture, når det kommer til at handle om at fortsætte den sunde livsstil og holde vægten stabilt - for det er jo ofte også en udfordring :)
12 år6. september 2012 kl. 08:58
respekt!
Så dejligt at høre succeshistorier.
12 år6. september 2012 kl. 09:06
Hvor er det flot:-D super!! Som der bliver skrevet er det skønt at høre når folk de når deres mål. Det giver lidt mere blod på tanden til os andre, at det altså kan lade sig gøre:-)
Er selv kun lige startet så det går jo fint men det bliver jo nok også hårdere jo længere tid man er på den:-)
Held og lykke med at holde vægten eller i hvert fald at få k.et flere bøffer:-)
12 år6. september 2012 kl. 09:51
Hold da op, det er bare flot.
Stort tillykke.
Det er meget motiverene at læse for en som kun lige er kommet igang herinde.

Held og lykke fremover.
12 år6. september 2012 kl. 13:44
tillykke. super at målet er nået.
fantastisk med din bodyage!
jeg håber du evt. har lyst til at veje dig engang om måneden og skrive det i vægtvedligehold.
held og lykke fremover
12 år6. september 2012 kl. 15:30
.............SUPER TILLYKKE...............
12 år6. september 2012 kl. 17:19
Stort tillykke. Hvor er det bare superflot. Har selv tabt lidt over 30kg men var meget meget længere om det. Desværre. Til gengæld ligger jeg rimelig stabilt mellem 55-58kg og har gjort det de sidste par år og håber det fortsætter.
Pøj pøj fremover.
12 år6. september 2012 kl. 19:15
fantastisk at læse. Det inspirerer til at blive ved blive ved blive ved også når jeg synes det er svært indimellem.
Hvor sejt at du har tabt så meget på så kort tid!
Må man spørge om opskriften...? :)
12 år6. september 2012 kl. 20:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...