Halløjsa

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Halløjsa
Hej med jer
Fedt at finde et sted, hvor man kan detaljere sine mål og måltider så meget som man kan her.
Jer er 37 år og har siden 2. januar været i gang med min helt eget livsstils ændring, som indtil videre har resulteret i et vægttab d.d på 31.7 kilo. Jeg har lagt kosten om til den sunde livsstil, og tænker over hvad jeg kommer i munden, uden at være fanatisk. Jeg cykler til og fra jobbet, og det bliver til ca 10 km dagligt. Derudover går jeg ture og ellers ingen motion :(
Vil prøve at se om det her er noget for mig, men det virker lovende.
12 år3. september 2012 kl. 10:43
re: Halløjsa
Velkommen til :)

Og stort tillykke med det stor vægttab, super godt gået :)
12 år3. september 2012 kl. 10:54
mange tak :)
12 år3. september 2012 kl. 11:10
Hold da op - det er sgu sejt klaret ind til videre!

Hvad er det du føler du savner lige nu - inspiration til mad, inspiration til motion, et sted hvor du kan holde øje med at dit energiindtag er rigtigt, støtte på de gode og dårlige dage eller noget helt andet?

Jeg tænker, at det altid handler om at forventningsafstemme - så hvis du forventer noget af madital som det slet ikke er lavet til, så bliver du nok skuffet - især hvis du først finder ud af det efter at have brugt laaaang tid på at sætte dig ind i det hele :)
12 år3. september 2012 kl. 11:29
Mit mål med siden var faktisk at få energiberegnet et dagsmåltid, så jeg kan se om jeg får det jeg har brug for. Derudover mangler jeg nogen ligestillede, som man kan snakke med både på de gode og på de dårlige dage.... Kan også se at man kan dele opskrifter, og efter 8 måneder er det rart med lidt ny inspiration til maden.
12 år3. september 2012 kl. 13:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...