Det går den rigtige vej :)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Det går den rigtige vej :)
Jeg startede med projekt smid kiloene her d. 23 maj i år.

Har haft sat en masse små del mål, og idag er jeg kun 100 gram for at passerer mit 3. delmål :)

Har dags dato smidt 10,9 kg, hvilket gør jeg er over halvvejs i mit projekt. Og nøj hvor er det skønt. Så mangler jeg mindre end jeg allerede har tabt. Vil gerne tabe mindst 6,1 kg mere, og allerhelst 10,1 kg mere.

Kan allerede nu mærke at jeg har det væsenligt bedre med min krop, og at min mave fylder langt mindre i dag end den gjorde for 3 måneder siden.
12 år28. august 2012 kl. 11:01
re: Det går den rigtige vej :)
Hold da op hvor flot!

Har du nogle gode fif til hvordan du har gjort? Mere motion, eller mindre mad, eller en kombination?
12 år28. august 2012 kl. 11:03
Super sejt gået. Rigtig flot.... En super inspiration til os andre der kæmper
12 år28. august 2012 kl. 15:46
dejligt
12 år28. august 2012 kl. 17:28
Mange tak :)

Jamen indtil videre er det ikke de vilde ændringer jeg har lavet.

Men istedet for at købe 1½-2 l. colaer af gangen har jeg købt dåser, som jeg så har stillet nede i kælderen. Det har gjort at jeg ikke drikke nær så meget cola som før hen.

Har været en hel del bedre til at spise morgenmad end jeg ellers plejer at være. Samt prøver at holde mig tilbage fra at overspise til aftensmaden.

Og til sidst har jeg så vidt det har været muligt skåret min senaftenspisning væk, for det var som regel der det gik helt galt.

Nu er jeg så lige blevet opereret, men så snart jeg er ovenpå igen, er planen at jeg skal begynde i fitnesscenter.
12 år28. august 2012 kl. 18:14
Rigtig flot-- tillykke
12 år28. august 2012 kl. 18:57
Lækkert at det bare kører derud af.

Jeg har også (haft) en last der hedder cola - dog den kcal-frie, så afvænningen har desværre ikke hjulpet på tallene på vægten - men heldigvis på velværet :-)

Held og lykke fremover også, håber du snart er fit til at træne igen :-)
12 år28. august 2012 kl. 19:11
Tillykke tillykke -jeg er sikker på at du når dit mål.
12 år1. september 2012 kl. 12:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...