15 kg lettere inden 2013
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Xanita
re: 15 kg lettere inden 2013
Velkommen til :-)
Det er noget af et ambitiøst mål du har - jeg håber ikke du går død i det hvis du ikke når det ;-)
Jeg er også på vej mod de 65 kg, men det kan være du overhaler mig indenom ;-) (jeg mangler lidt over 10)
Held og lykke med det :-)
Det er noget af et ambitiøst mål du har - jeg håber ikke du går død i det hvis du ikke når det ;-)
Jeg er også på vej mod de 65 kg, men det kan være du overhaler mig indenom ;-) (jeg mangler lidt over 10)
Held og lykke med det :-)
12 år26. august 2012 kl. 14:03
Ablanu
Velkommen til :)
Det er næsten et kilo om ugen.. Det er et meget ambitiøst mål, især når du vejer så 'lidt' og det er inklusiv julemåneden!
Hvis jeg skal være ærlig, synes jeg nok du skal sætte målet lidt ned.. Måske 10 kg inden årsskiftet, med delmål på 2 eller 2½ kg? Det vil give dig mere frihed og sandsynligheden for, at du klarer det (og holder vægttabet fremover) er noget større, hvis du tager det mere stille og roligt :)
Så kan du jo bare glæde dig over, hvis det går lidt hurtigere :)
Hvor gammel og høj er du, om man må spørge?
Det er næsten et kilo om ugen.. Det er et meget ambitiøst mål, især når du vejer så 'lidt' og det er inklusiv julemåneden!
Hvis jeg skal være ærlig, synes jeg nok du skal sætte målet lidt ned.. Måske 10 kg inden årsskiftet, med delmål på 2 eller 2½ kg? Det vil give dig mere frihed og sandsynligheden for, at du klarer det (og holder vægttabet fremover) er noget større, hvis du tager det mere stille og roligt :)
Så kan du jo bare glæde dig over, hvis det går lidt hurtigere :)
Hvor gammel og høj er du, om man må spørge?
12 år26. august 2012 kl. 14:08
fedania
Jeg vejede også næsten 8 da jeg startede for 3 måneder siden, og mit (uambitiøse) mål er 10 kg. inden jul hos mine forældre. Hvis det bliver mere, bliver jeg glad (håber jeg!) men jeg er i det mindste næsten sikker på, at jeg nok skal nå målet og for en gangs skyld føle mig "tynd" juleaften.
Jeg håber, ligesom Xanita, at du ikke går død i det, når tempoet på vægttabet automatisk bliver sværere og går langsommere - men uanset hvordan det går, kan du være sikker på, at jeg sidder på sidelinjen og hepper på dig :)
Jeg håber, ligesom Xanita, at du ikke går død i det, når tempoet på vægttabet automatisk bliver sværere og går langsommere - men uanset hvordan det går, kan du være sikker på, at jeg sidder på sidelinjen og hepper på dig :)
12 år26. august 2012 kl. 15:05
fedania
Der skal selvfølgelig stå "Jeg vejede også næsten 80 da jeg startede for 3 måneder siden" :)
12 år26. august 2012 kl. 15:06
Skousen (slettet)
Hejsa tillykke med beslutningen, og skulle der mangle et par kg. til nytår går det vel også.
Jeg vejer 78,3 idag og vil gerne ned 65-68 inden nytår. Jeg tror på at det godt kan lade sig gører, at tabe ca. et kg. om ugen. held og lykke med det.
hvordan går det??
Jeg vejer 78,3 idag og vil gerne ned 65-68 inden nytår. Jeg tror på at det godt kan lade sig gører, at tabe ca. et kg. om ugen. held og lykke med det.
hvordan går det??
12 år6. september 2012 kl. 11:13
Jeg er ny herinde og jeg har et mål. Jeg vil gerne tabe mig 15 kg inden året 2012 er slut. Det vil sige at jeg præcis har 4 mdr til det.. Det kræver en ordentligt kostomlægning og motion. Indtil videre har jeg motioneret 3 gange om ugen i et par timen og har levet af grønsager, magert kød og salat. Man kan sige at jeg er på en "kød" kur. Jeg spiser ca. 1200-1400 kcal om dagen og har på første uge tabt 1 kg.. Jeg giver mig selv lov til at spise på resturant 1 gang om ugen, for at give mig selv lidt godt.
Jeg vejer 80 kg nu og håber at komme ned på 65 som jeg normalt har vejet...
Jeg håber på støtte herinde og en masse gode råd.
Mange aftenhilser den nye bruger :-)