Minus 14 kg. Hvem vil med?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+haul
re: Minus 14 kg. Hvem vil med?
Velkommen til
Din historie ligner meget min. Jeg startede i oktober 2011 på 82,3 kg og nu ligger jeg på 66, tallet være MadITal.
Du skal være velkommen i vores vejeklub, hvor vi skriver vægten ind torsdag i det link der bliver oprettet torsdag morgen: "Ugens taber - uge XX - Vejningen". Resultstet kommer i løbet af weekenden.
Pøj pøj...
Din historie ligner meget min. Jeg startede i oktober 2011 på 82,3 kg og nu ligger jeg på 66, tallet være MadITal.
Du skal være velkommen i vores vejeklub, hvor vi skriver vægten ind torsdag i det link der bliver oprettet torsdag morgen: "Ugens taber - uge XX - Vejningen". Resultstet kommer i løbet af weekenden.
Pøj pøj...
12 år20. august 2012 kl. 17:13
Kittymus (slettet)
Hej :) Velkommen til
Jeg er også ny, så det er dejligt at se flere nye, som gerne vil gøre noget seriøst ved sundheden :)
Jeg ønsker dig meget held og lykke og hvis du bare bevarer den fantastiske energi, som du udstråler (kan mærkes helt igennem skærmen!), så skal det nok gå ;)
Jeg er også ny, så det er dejligt at se flere nye, som gerne vil gøre noget seriøst ved sundheden :)
Jeg ønsker dig meget held og lykke og hvis du bare bevarer den fantastiske energi, som du udstråler (kan mærkes helt igennem skærmen!), så skal det nok gå ;)
12 år20. august 2012 kl. 17:34
Cbukh (slettet)
Tak for din respons.
Så er der håb for mig også...smiler. Godt klaret. Hvor langt vil du ned?
Jeg prøver at se på jeres torsdagsvejning. Tak for tippet.
Kh c
Så er der håb for mig også...smiler. Godt klaret. Hvor langt vil du ned?
Jeg prøver at se på jeres torsdagsvejning. Tak for tippet.
Kh c
12 år21. august 2012 kl. 14:55
Cbukh (slettet)
Sikke et kompliment. Tak for det kittemus.
Hvor meget skal du tabe dig, og hvilke mål har du sat?
Mon vi kan følges?
Kh c
Hvor meget skal du tabe dig, og hvilke mål har du sat?
Mon vi kan følges?
Kh c
12 år21. august 2012 kl. 14:57
Kittymus (slettet)
Jeg skal af med 5 kg, men vil egentlig bare gerne stramme op og omdanne det til muskler. Selvfølgelig kan vi følges ad, det er altid sjovere at være flere om det :)
12 år21. august 2012 kl. 15:59
fedania
Minus 14 - tja, det er nok ikke urealistisk, at det er i omegnen af det jeg reelt mangler.
Jeg er dog ikke typen som har brug for en samlet tråd, hvor jeg sammenligner mit vægttab med andres (jeg bliver så demotiveret, når andre har tabt mere end mig, for det må jo betyde, at jeg er dårligere end dem til at tabe mig), men jeg vil meget gerne sidde på sidelinjen og heppe og komme med opmuntringer og gode råd :)
Held og lykke med projektet - jeg tror på dig! :)
Jeg er dog ikke typen som har brug for en samlet tråd, hvor jeg sammenligner mit vægttab med andres (jeg bliver så demotiveret, når andre har tabt mere end mig, for det må jo betyde, at jeg er dårligere end dem til at tabe mig), men jeg vil meget gerne sidde på sidelinjen og heppe og komme med opmuntringer og gode råd :)
Held og lykke med projektet - jeg tror på dig! :)
12 år21. august 2012 kl. 17:16
MaggieTheCat (slettet)
Hej c.
Har også altid haft elevatorvægt. Det højeste var omkring 117 kg - måske højere. Jeg stoppede med at veje mig ved de 117 men så kom vægten ned på 65 kg og lige nu er jeg så på 110. Skal af med meget mere end 14 kg men vil rigtig gerne følges ad.
Jeg starter på et begynder løbehold den 5 september.
MaggieTheCat
Har også altid haft elevatorvægt. Det højeste var omkring 117 kg - måske højere. Jeg stoppede med at veje mig ved de 117 men så kom vægten ned på 65 kg og lige nu er jeg så på 110. Skal af med meget mere end 14 kg men vil rigtig gerne følges ad.
Jeg starter på et begynder løbehold den 5 september.
MaggieTheCat
12 år23. august 2012 kl. 18:42
Cbukh (slettet)
Det er så frustrerende at se på skrift, hvor langt man egentlig har været nede. Hver gang tænker jeg " nu har jeg lært lektion og kan styre det" men nej det kan jeg så ikke helt.
Jeg håber med dette langsigtede mål, at kunne ændre mine vaner, og ikke give op ide perioder, hvor jeg ikke taber mig eller ligefrem tager på.
Jeg er spændt på at veje mig i morgen. Den første uge er altid dejlig for der ryger lidt ekstra. Og selvom jeg ved at det meste er væske, så er det godt for moralen.
Det lyder godt med løbehold? Det ved jeg dog ikke er noget for mig. Skal jeg løbe så er det alene. Alt andet sport vil jeg dog helst på hold.
Rigtig god fornøjelse med dit vægttab.
Kh c
Jeg håber med dette langsigtede mål, at kunne ændre mine vaner, og ikke give op ide perioder, hvor jeg ikke taber mig eller ligefrem tager på.
Jeg er spændt på at veje mig i morgen. Den første uge er altid dejlig for der ryger lidt ekstra. Og selvom jeg ved at det meste er væske, så er det godt for moralen.
Det lyder godt med løbehold? Det ved jeg dog ikke er noget for mig. Skal jeg løbe så er det alene. Alt andet sport vil jeg dog helst på hold.
Rigtig god fornøjelse med dit vægttab.
Kh c
12 år23. august 2012 kl. 21:41
Er lige kommet med på madital, og er meget begejstret.
Jeg skriver herinde fordi jeg godt kunne bruge lidt forpligtigelse i form af en eller mange lidelsesfælder, der også er på vej ned i vægt.
Jeg er 42 år, har hele mit liv haft elevatorvægt. Da jeg vejede mest stod vægten på 105 kg lavest på 63 kg.
De sidste 4 år har det lykkedes mig at holde svingningen på +- 7 kg. Lige nu er det + 7, og vægten viser 84 kg.
Jeg vil gerne veje 70 kg, har ingen intentioner om at blive meget tynd, men sund med et Bmi under 24.
Mit mål er at nå det til 1-6-2013
Jeg træner 3-4 gange om ugen. Styrke, yoga eller spinning. Vil meget gerne løbe et par dage også. Men nu må vi se.
Håber der er nogen der vil Være med. Jeg påtænker at veje mig hver fredag, men også "smugveje" mig mandag.
Jeg ved erfaringsmæssigt at det er vigtigt for mig at kunne deltage i sociale fællesskaber, og her spise den mad der bliver serveret, ligesom jeg ikke vil lide fuldstændig afsavn i weekenden. Derfor den lange målsætning.
Med venlig hilsen
C