Skal vi følges??

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Skal vi følges??
Hejsa..

Jeg er ny her inde, men har et mål om at tabe mig 3o kg og derfor vil jeg høre om der er nogle der vil følges?

Jeg kan fortælle at jeg er 30 år ung, mor til to dejlige unger, som også skal lære at spise lidt sundere og jeg læser til pædagog. Jeg stoppede med at ryge for næsten to uger siden og det er egentlig grunden til at jeg vil begynde mit vægttab nu.
12 år17. august 2012 kl. 13:24
re: Skal vi følges??
Hej Louise

Tillykke med din beslutning om at tabe dig ... også at du vil holde op med at ryge.... Jeg vil meget gerne følges med dig, skal selv tabe 25 kg mindst. :-(
Gå nu ikke for drastisk til værks, start med et lille mål... tænk dig hvis du taber 300g om ugen bliver det til næsten 8 kg på ½ år.
Selvfølgelig kan du tabe dig hurtigere, men pas på ikke at falde i grøften på det ... det er ikke sjovt at tabe 5 kg på en måned for så bagefter at tage 6 kg på, har selv prøvet det.
Go' kur jeg vil følge dig nøje. Hej Nove
12 år17. august 2012 kl. 13:43
STORT TILLYKKE med din beslutning omkring både vægttab og rygestop og også al held og lykke herfra...

Jeg ville gerne følges, men jeg mangler nu "kun" at tabe 12 kg før jeg er nede på min ønskevægt, så der er nok andre herinde der vil passe bedre til at kunne følges med dig i det lange løb...

Jeg vil dog gerne komme med lidt tips og tricks omkring madital og vægttabet:
Jeg vil MEGET stærk opfordre dig til at benytte forumdelen herinde.. Både det her forum og forummet for personlige beretninger/dagbøger... Det har virkelig været en stor hjælp for mig i mit eget projekt, at blive tvunget til at reflektere over mine egne valg og/eller fravalg og følelser og tanker i forbindelse med hele processen...
Der er også masser af tips og tricks gemt rundt omkring herinde, og er du i tvil om det mindste så kan man ALTID spørge.. Der er som regel en eller flere herinde der kan give dig et kvalificeret svar :D

Og så handler det som Nove også er inde om, med ikke at stille for store krav og uoverskuelige mål op for sig selv... Små delmål og realistiske tidsplaner giver bare så meget mere når man mærker at man lykkedes og at man har succes med sit forehavende!

Igen held og lykke med projektet og velkommen herinde på madital :)
12 år17. august 2012 kl. 15:24
Hej:-)
Jeg er også ny, selvom jeg kiggede på siden for nogle år siden.
Men har også nu taget beslutningen om at jeg må videre med mit vægttab.
Da jeg blev gravid med min datter i marts 07 vejede jeg 125 kg og efter fødslen havde jeg tabt 5 kg så jeg var nede på 120, fik så hjælp af en diætist så jeg tabte yderligere 10 så stod det stille igen i lang tid og har efter fødslen af min nr 2 tabt 5 mere så er omkring 105 kg nu.
Vil ha tabt mig så jeg kommer ned til et normalt bmi. Kan ik huske hvornår jeg sidst var det..
Så fra på mandag går jeg i gang og vil gerne følges med dig, ved ik hvor stor støtte jeg kan være og hvad du har brug for men det må vi jo se på:-)
Mit første delmål er at komme ned på to cifret vægt, dvs 99 kg og tænker at tabe et halvt kg om ugen som mål ved hjælp af start på løbetræning og fokus på maden.
Er pt på barsel men starter job 1 december. Har lige skrevet ansættelseskontrakt idag:-D
Fylder 29 på søndag og har som sagt to unger.
Hvis nogen har gode råd til hvordan man bruger siden bedst må i gerne sige til:-)
Men held og lykke med kampen:-)
12 år17. august 2012 kl. 16:51
Hjertelig tillykke med jobbet, det var da skønt :)

Jamen mit mål er også ca 0,5 kg om ugen. Jeg har nu som opfordret oprettet en tråd inde på den med dagbøger..

Jeg tænker at det er meget rart at have en at dele sine tanker og måske ind i mellem frustrationer med, og ellers sende hinanden noget motivation. Bare så man ikke føler sig alene :)
12 år17. august 2012 kl. 17:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...