#2 af andreadot (slettet)
Ugens taber uge 32
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+andreadot (slettet)
re: Ugens taber uge 32
hov, jeg er da ikke med? har ellers skrevet min vægt ind både i sidste uge og denne uge. ellers tillykke til ugens tabere.
12 år10. august 2012 kl. 08:53
bruger slettet
Jeg beklager at jeg har glemt andreadot og Fimsse, men i er ved et uheld ikke blevet skrevet på i sidste uges vejning i mit regnskab. Nu håber jeg det er i orden :-) Selvfølgelig også tillykke til jer med jeres vægttab. Hvis der er flere som føler sig glemt så sig endelig til.
andreadot -1,4
Fimsse -0,2
andreadot -1,4
Fimsse -0,2
12 år10. august 2012 kl. 09:01
andreadot (slettet)
helt ok. vi kommer stærk igen i næste uge også:-)
12 år10. august 2012 kl. 11:45
haul
Det skal jeg nok være obs på, når jeg oprettet næste uges vejetråd :-)
Go' weekend!
Go' weekend!
12 år10. august 2012 kl. 17:13
Fimsse (slettet)
bare i orden annnja - du gør da et stort arbejde med at opdatere hver uge :) SUPER dejligt ;)
12 år10. august 2012 kl. 20:38
bruger slettet
haul, det er helt fint hvis du husker det, det er vist alligevel dig der er hurtigst ude hver uge, så jeg får vist ingen chance for selv at komme til først :-)
12 år11. august 2012 kl. 15:48
- Hver torsdag oprettes en tråd af den der først kommer herind (Ugens taber uge xx- vejning) i forummet vægttab 10+, hvor man skriver sin vægt. Det er KUN vægten, der skal skrives ind, IKKE hvad man har tabt. Det gør det mere spændende og tager ikke modet fra dem, der efterfølgende skriver i tråden, hvis deres vægttab ikke er i nærheden af det andre har tabt.
- Deadline for at skrive vægten ind er torsdag klokken 22
- Ugens taber kåres i løbet af weekenden i tråden Ugens taber (uge XX)
Ugens taber denne uge er Kontakten med et vægttab på 2,8 kilo, det er bare rigtig flot. Tillykke til ugens taber og til alle i andre tabere.
Kontakten -2,8
Annnja -2,1
PFuglsang -1,9
banan 88 1,4
Haul -1,3
Moulin -1,2
KeyserSoze -0,5
Foss -0,5
nannaskibber -0,5
Karin1 -0,1
Gitch +1,0
Nove +0,6
Heimdal +0,5
MaggieTheCat +0,3
Velkommen til alle de nye og de gamle som er tilbage igen. Det er dejligt at der er så mange som gerne vil være med. Men husk nu at ugens taber kåres i løbet af weekenden, ikke nødvendigvis om fredagen som der står i vejetråden. Jeg er ikke altid hjemme om fredagen, så det kan simpelthen ikke altid lade sig gøre før lørdag eller søndag.