Søger makker :)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Søger makker :)
Hej alle sammen

Har i lang tid ønsket at tabe mig fordi jeg er meget svært overvægtig (146 kg) og er langt fra tilfreds med min krop. Har prøvet gentagne gange at tabe mig og hvergang ryger der da også en 10 kg men de kommer også igen.
Så jeg søger en som vil støtte mig i vægttabet og som jeg også kan støtte, eventuelt også efter vægttabet når det skal holdes.
Mit mål er at ramme 90 kg på 1,5 år indtil videre, altså et vægtab på 56 kg :)
Håber der er en som er frisk

Med Venlig Hilsen JensenT
12 år5. august 2012 kl. 17:25
re: Søger makker :)
Hej JensenT
Jeg vil gerne følge med og kommentere hen a vejen - ved ikke helt om jeg har helt den energi, der kræves til at være makker? Er ikke på madital hver dag. Men råder og støtter gerne :)
Selv er jeg efter lange tilløb (har været nede med stress og er også plaget af lavt stofskifte) endelig kommet igang. Vejede 150,1 kg midt i marts hvor jeg startede ved en diætist, og har nu lige så stille fået masser af motion med. Det kan godt forplumre billedet lidt men tror det er givet godt ud på sigt. Jeg har pt tabt ca 16 kg, og vil herne tabe 50 til inden jul 2013 - så det ligner jo dit :)
Mange hilsner Helle
12 år6. august 2012 kl. 21:02
Hej Helle :)

Det er super skønt at høre du har lyst til at følges lidt af ;p og det gør skam ikke noget du ikke er på hverdag.
Tillykke med dit vægttab indtil videre :D jeg er selv begyndt på en høj protein livsstil + jeg er begyndt i Loop som jeg er blevet super motiveret af fordi jeg allerede kan mærke og så småt se forbedringer :)
12 år13. august 2012 kl. 17:23
Hej JensenT
Jeg vil da også rigtig gerne hjælpe og støtte dig. Jeg selv er en meget frygtelig motions og kost fanatiker og er derfor heller ikke over 100 kg. Men da jeg har været skadet og deslige så er der også røget 20 kg. for meget på min vægt. Jeg selv har en veninde som vejer omtrent det samme som dig og hende støtter jeg i sit vægttab og sørger for at hun får nok motion og den rigtige kost. Jeg har masser af overskud til at hjælpe flere. 4 gange om ugen slæber jeg 2 klassekammerater med i fitness for at aktivere dem. De både elsker og hader mig, for jeg kan være strid, ser jeg at de spiser kage eller lignende søde sager så smider jeg det konsekvent ud.. Da de gerne vil tabe sig, men desværre ikke har rygrad til at opretholde en fornuftig kost og motionsplan.
Nu skal jeg heller ikke lyde som sådan en djævel for det er jeg nu ikke. Men vil gerne hjælpe dig. Et godt helbred er jo meget vigtigt :)
12 år14. august 2012 kl. 11:00
Hej JensenT

Vil bare sige respekt for at du kaster dig ud i det.

Jeg ønsker dig alt held og lykke med den rejse imod de 90 kilo. Det skal nok lykkedes :-)
12 år14. august 2012 kl. 19:50
Hvordan går det? Vil jo gerne bakke op, opmuntre, skubbe bagpå - hvad der nu er brug for - så håber du skriver selvom det måske ikke er gået så godt. Der er kun én vej, og det er fremad :)
Mange tanker
Helle
12 år29. august 2012 kl. 10:43
Hej Helle :)
Undskyld det længe svar har ikke rigtig været her inde alt det jeg nok burde.
Men med hensyn til mit vægttab så er der indtil videre røget 8 kilo her de sidste 12 uger. Har fået nogle super gode retningslinjer af min læge og er også kommet i et overvåget vægttab nede ved ham :) så nu ligger vægten på 140,5 kg og der jeg for alvor startede vejede jeg 148,6 kg (tog lidt på pga jeg kom ind i en depression over vægten og mit udseende).
Men idag ser jeg fremad uden nogen tidplan for hvornår jeg skal have tabt mig de 50-60 kg indtil jeg rammer de 90 eller gerne lidt mindre :)

Med Venlig Hilsen JensenT

Ps. Håber du har haft en helt fantastisk jul, det gælder naturligvis alle som læser den besked ! :)
12 år26. december 2012 kl. 00:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...