Har tilmeldt mig løbehold.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Har tilmeldt mig løbehold.
Så nu skal der altså gang i den motion igen, så nu har jeg tilmeldt mig et begynder løbehold igennem Herlev Løbeklub.

Der er start den 5. september 2012 og det er et 10 ugers program. Herefter er planen at jeg fortsætter på det næste step.

Hvis nogen i området har lyst til at deltage, så kig nærmere på: herlevloeberne.dk
12 år4. august 2012 kl. 11:48
re: Har tilmeldt mig løbehold.
Jeg vil bare sige at det er en super god ide at hoppe på sådan et løbejold. Jeg gjorde det selv for tre år siden
12 år9. august 2012 kl. 23:30
Tak.

Jeg har løbet før - bare ikke på et løbehold, og så kom jeg ikke lige altid afsted.

Jeg har fået anbefalet Herlev løberne af min kollega, som også løber igennem dem, og så er hun der jo lige til at holde mig lidt i ørerne, så jeg kommer afsted. Hun er dog ikke på begynderholdet, men træningsdagene og tiderne er de samme, og hun skal nok minde mig om at jeg SKAL afsted.

Nu glæder jeg mig bare til at komme i gang igen.
12 år10. august 2012 kl. 13:05
Det med at have en aftale med andre, er altid en god måde at motivere sig selv på - jeg går til træning med min chef (som jeg har et super godt forhold til både på og udenfor arbejde), og det er bare super motiverende, at man ved, at man får en sms hvis tiden nærmer sig og man ikke er dukket op, og man får også lige en tilpas portion hån dagen efter på arbejde.

Om det så er løb, fitnesscenter eller noget helt andet - det er vel underordnet

Men hvis man gerne vil igang med at løbe, så tror jeg helt klar sådan et løbehold med professionelle instruktører er en rigtig god idé. Hvis jeg synes løb var bare den mindste smule interessant, så ville jeg nok gøre noget tilsvarende :)
12 år10. august 2012 kl. 13:08
For mig er det i hvert falde en god motivator, at blive "hånet" på arbejdet, hvis ikke jeg kommer afsted.

Jeg har før prøvet at skulle afsted alene. I starten går det fint, men så begynder undskyldningerne at komme og til sidst kommer jeg slet ikke afsted.

Jeg kan slet ikke vente med at komme i gang med at løbe igen (har ellers altid tidligere sagt at jeg ALDRIG skulle løbe, men da jeg så prøvede det første gang, så var det faktisk rigtig for mig), men jeg må altså lige vente til holdet starter. Det må ikke gå galt.
12 år14. august 2012 kl. 10:32
MaggieTheCat - Det lyder utroligt spændende med sådan et løbehold. Jeg tænkte på om du evt. ved hvor langt der er fra Høje taastrup til herlev, for det kunne også godt være noget for mig nemlig :D
12 år17. august 2012 kl. 12:07
18-19 km alt efter hvilken vej man tager mellem Herlev og Høje Taastrup (naturligvis også alt efter hvor i de to byer det er fra/til)
12 år17. august 2012 kl. 19:45
Hej josephine. Som fedania skriver så er der ca 18-19 km. Og det ville være hyggeligt hvis det var noget for dig.
12 år23. august 2012 kl. 18:44
:/ Jeg har arbejde indtil kl. 17 hver mandag og onsdag :S Så det bliver svært at nå til kl. 17 :/
12 år23. august 2012 kl. 21:27
Ja det gør det desværre.
12 år4. september 2012 kl. 10:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...