#2 af frinu (slettet)
Ugens taber uge 31
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+frinu (slettet)
re: Ugens taber uge 31
Altså, jeg synes jo umiddelbart at det står helt stille på min vægttabsfront, men jeg kan da se der sker et eller andet.
Tillykke til KeyserSoze og fillimus - endnu engang ;)
Tillykke til KeyserSoze og fillimus - endnu engang ;)
12 år7. august 2012 kl. 11:36
biologi c
hej alle
jeg vil gerne være med i ugens taber.
jeg vejer 89,2 kg
jeg vil gerne være med i ugens taber.
jeg vejer 89,2 kg
12 år7. august 2012 kl. 15:48
bruger slettet
Du skal skrive din vægt ind i den tråd der bliver oprettet om torsdagen som hedder ugens taber uge 32 - vejningen og så kan du være med.
12 år7. august 2012 kl. 15:50
- Hver torsdag oprettes en tråd af den der først kommer herind (Ugens taber uge xx- vejning) i forummet vægttab 10+, hvor man skriver sin vægt. Det er KUN vægten, der skal skrives ind, IKKE hvad man har tabt. Det gør det mere spændende og tager ikke modet fra dem, der efterfølgende skriver i tråden, hvis deres vægttab ikke er i nærheden af det andre har tabt.
- Deadline for at skrive vægten ind er torsdag klokken 22
- Ugens taber kåres i løbet af weekenden i tråden Ugens taber (uge XX)
I denne uge har vi hele to ugens tabere, tillykke til jer. Ugens tabere er KeyserSoze og fillimus med et vægttab på 1,1 kilo, rigtig flot klaret. Tillykke til ugens tabere og i andre tabere.
KeyserSoze -1,1
fillimus -1,1
eatable -0,9
Karin1 -0,8
beyondswish -0,3
Nove -0,2
Annja 0
MaggieTheCat 0
Haul +0,3
Velkommen til de nye og til de gamle som er tilbage igen.
OBS: Læg mærke til at jeg har ændret det sådan at ugens taber ikke nødvendigvis kåres om fredagen, men i løbet af weekenden så jeg ikke behøver stresse over det, hvis jeg ikke lige er hjemme om fredagen.