#2 af Fimsse (slettet)
222 år til normalvægten
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Fimsse (slettet)
re: 222 år til normalvægten
hmmm når man lægger alle de gange vægten er gået op igen sammen uha så vil jeg slet ikke regne på hvor lang tid det vil tage at blive normalvægtig.... ;)
På ene eller anden måde skal det jo kunne lade sig gøre :)
På ene eller anden måde skal det jo kunne lade sig gøre :)
12 år3. august 2012 kl. 09:37
fedania
Med alle de gange jeg er stoppet næsten før målet, og så opdaget et år efter, at jeg er tilbage ved "start" - så tør jeg slet ikke regne på det.
Men hey - i det mindste er det da gået nedad hos dig, over de sidste 3 år! Noget tyder på, at du er blevet bedre og bedre til at holde dig nede i vægt, og det er da en positiv egenskab, som du måske kan bruge fremover? :)
Men hey - i det mindste er det da gået nedad hos dig, over de sidste 3 år! Noget tyder på, at du er blevet bedre og bedre til at holde dig nede i vægt, og det er da en positiv egenskab, som du måske kan bruge fremover? :)
12 år3. august 2012 kl. 10:10
frinu (slettet)
Ork for pokker, sikke da et deprimerende regnestykke. Jeg håber for guds skyld du når det inden du ikke skal være her mere... For en alder på 222 år, er der vidst ikke nogen der kan holde til. Det er ellers et interessant regnestykke. Hvordan har du regnet det ud?
12 år3. august 2012 kl. 11:12
tjep
eatable:
Jeg har bare set hvor min vægt var for tre år siden, da jeg begyndte at logge den her, og så nu. Så har jeg fremskrevet mit historiske vægttab indtil jeg vil opnå et BMI på 25.
Det går ikke stærkt, men som fedania skriver kunne jeg have haft forøget min vægt i stedet.
Så jeg er ikke egentlig utilfreds.
Jeg har bare set hvor min vægt var for tre år siden, da jeg begyndte at logge den her, og så nu. Så har jeg fremskrevet mit historiske vægttab indtil jeg vil opnå et BMI på 25.
Det går ikke stærkt, men som fedania skriver kunne jeg have haft forøget min vægt i stedet.
Så jeg er ikke egentlig utilfreds.
12 år3. august 2012 kl. 11:37
bruger slettet
Tjah det er unægteligt et langt perspektiv.... - men vel egentlig udtryk for at det er svært at tabe sig med mindre man har fokus på det hele tiden.
Samtidig kan det jo virke temmeligt uoverskueligt, når man skal tabe meget, hvis man ikke kan se at der sker så meget, som man gerne ville. Så jeg synes den store kunst er at fokusere på vægttab (kost, motion) samtidig med at man må sige at tidsperspektivet løber over år - måske ikke lige 222 :) men da nemt 2, 3 eller 4 år.
For mig har det handlet om at få nogle gode madvaner, der virker (har været til diætist), og så bare lade tiden gå. Pt har jeg sat noget der nærmer sig min normalvægt til jul 2013, men tror jeg bliver nødt til at tage 2014 med også.
Håber du også kan finde en vej, der er lidt hurtigere!
Samtidig kan det jo virke temmeligt uoverskueligt, når man skal tabe meget, hvis man ikke kan se at der sker så meget, som man gerne ville. Så jeg synes den store kunst er at fokusere på vægttab (kost, motion) samtidig med at man må sige at tidsperspektivet løber over år - måske ikke lige 222 :) men da nemt 2, 3 eller 4 år.
For mig har det handlet om at få nogle gode madvaner, der virker (har været til diætist), og så bare lade tiden gå. Pt har jeg sat noget der nærmer sig min normalvægt til jul 2013, men tror jeg bliver nødt til at tage 2014 med også.
Håber du også kan finde en vej, der er lidt hurtigere!
12 år4. august 2012 kl. 21:31
sundform (slettet)
Jeg tænker nogle gange på hvor mange kilo jeg har tabt mig igen og igen, hvis jeg ikke havde taget dem på igen og igen også, så ville jeg nok været forsvundet op til flere gange....
12 år4. august 2012 kl. 22:00
Har i samme succes set i det lange perspektiv ?