igang igen igen igen

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

igang igen igen igen
så er det nu, efter sygdom og en masse private problemer havde vægten kravlet faretruende højt op

Gik igang igen sidste mandag med en startvægt på 88,8 efter at ha været et godt stykke under 70, men nu er det slut

Er startet godt ud med et tab på 3,9 den første uge, vildt men en god motivator

Nu SKAL det være slut
12 år30. juli 2012 kl. 10:04
re: igang igen igen igen
Helt vildt flot vægttab - god kamp!
12 år30. juli 2012 kl. 10:38
Hold da op et flot vægttab på kun 1 uge. Tillykke med det og god kamp.
12 år30. juli 2012 kl. 10:52
Flot - godt for motivationen med sådan en start :)

Hvordan har du så gjort - hvad har du spist?
12 år30. juli 2012 kl. 12:15
Tak, er godt klar over at det nok mest er væske der er røget, men for at holde gejsten oppe, er det en super start

Lebu, min profil er åben så du kan se i min dagbog hvad jeg spiser, dog kan du ikke se mine opskrifter, men jeg laver selv aftensmad opskrifter som helst skal ligge mellem 500-600 kcal, og så laver jeg store portioner taster opskriften ind og fryser ned

Hvis du er interesseret kan jeg godt sende opskrifter til dig, jeg har dem skrevet ind i word
12 år30. juli 2012 kl. 12:24
Super godt gået - men bliver du ikke træt når du kun indtager ca. 800 kcal dagligt? Ville ikke selv kunne holde til det :) Men vi gør selvfølgelig alle hvad der fungerer for os hver især ;)
12 år30. juli 2012 kl. 19:21
jeg kan godt leve uden problemer med et indtag på mellem 800 og 1000 kcal om dagen, jeg drikker bare lidt mere

Men jeg skal heller ikke ligge helt dernede hele tiden, havde bare lige brug for at komme godt på vej, så regner jeg med at den vil stige til omkring 1000-1200 pr dag
12 år30. juli 2012 kl. 19:29
:) har også selv et indtag på mellem 1200 - 1400 kcal (en sjælden gang 1600) dagligt. Men for det meste i den lave ende - også fordi jeg gerne vil have et hurtigt vægttab - især her i starten ;)
12 år31. juli 2012 kl. 08:17
6 kilo på 24 dage, det kører bare derudaf

Jeg har troen på at det lykkedes mig at holde stilen denne gang, har været gået igang med halvhjertede forsøg det sidste 1/2 års tid, men denne gang ser det ud til at jeg holder ved ;-)

Men sjovt med min vægt, jeg kan falde et kilo på en dag og så stiger den roligt de næste 3-4 dage, for så at tage en ordentligt hop ned igen, det har været ved at tage modet fra mig før, men nu har jeg vænnet mig til det, og ved det sker, og smiler lidt af det, ved jo jeg gør det rigtige

God dag til jer derude
12 år9. august 2012 kl. 08:44
Godt klaret og sikke et flot vægttab :-)

Ja, der er noget befriende over at opdage hvordan ens krop virker. Pludselig bliver det hverdag at den reagerer på en bestemt måde - og så bliver det også lettere at acceptere, når vægten lige tager et sving opad for en kort bemærkning ;-)
12 år12. august 2012 kl. 10:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...