Ugens taber uge 29

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ugens taber uge 29
Alle kan være med
- Hver torsdag oprettes en tråd af den der først kommer herind (Ugens taber uge xx- vejning) i forummet vægttab 10+, hvor man skriver sin vægt. Det er KUN vægten, der skal skrives ind, IKKE hvad man har tabt. Det gør det mere spændende og tager ikke modet fra dem, der efterfølgende skriver i tråden, hvis deres vægttab ikke er i nærheden af det andre har tabt.
- Deadline for at skrive vægten ind er torsdag klokken 22
- Ugens taber kåres fredag i tråden Ugens taber (uge XX)

Ja så blev det endelig tid til at få kåret ugens taber som i sidste uge blev KeyserSoze med et vægttab på 1,4 kilo, flot klaret. Tillykke til ugens taber og tillykke til i andre tabere også.

KeyserSoze -1,4
beyondswish -0,9
Haul -0,6

Celia +0,8

Og jeg er jo så ikke selv med i denne uge pga. ferie, men jeg er ret sikker på at min vægt også ville være med et plus foran, jeg har vist levet for godt i ferien, men det er slut nu. Jeg håber at der vil være flere der melder ind igen når vi er ovre ferien så vi kan blive en noget større flok igen.
12 år23. juli 2012 kl. 09:38
re: Ugens taber uge 29
Og så glemte jeg lige at skrive at jeg tager på forlænget weekend så opdateringen bliver også forsinket i denne uge.
12 år23. juli 2012 kl. 09:41
Tak for din store indsats herinde Annnja - håber også du har nydt din ferie, samt din forlængede weekend bliver god! ;-)

/KS
12 år23. juli 2012 kl. 09:59
Jeg har nydt min ferie rigtig meget, 1 uge uden de sædvanlige pligter mht vasketøj og rengøring, det er bare lækkert. Og så var det mændene der sørgede for maden, hvilket så også kan ses på vægten, men skidt med det, jeg nød det. Det ser ud til at vejret bliver bedre nu, så jeg kommer helt sikkert også til at nyde weekenden. Tak for de pæne ord KeyserSoze :-)
12 år23. juli 2012 kl. 12:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...