Motionsmakker i det fri...?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Motionsmakker i det fri...?
Hej!

Jeg er godt i gang med mit vægttab, skal smide 15 kg inden 1.9., og har smidt 3 kg på 3 uger.

Jeg motionerer i øjeblikket i naturen ved at gå raskt, 6 km/t. på de dage jeg ikke har fået nok motion på jobbet eller bare synes jeg har ekstra energi til det.

Jeg er også i gang med en begynder løbeplan, hvor jeg går og løber 3 x ugentligt.
Da jeg ikke "må" løbe hver dag pga restitution, og hader motionscentre, bliver det til ca.1-2 timers hurtiggang som primær motionsform, på de fleste af ugens dage.

Så i går på min seneste "skovtur" tænkte jeg det kunne være sjovt/hyggeligt at have en makker eller flere, at gå en hurtig strækmarch med!

Jeg bor i Viby J, som jo er tæt ved Marselisborg skoven, og skoven rummer mange muligheder for at variere turene, så det ikke kun bliver den klassiske spadsere/hundelufter/turist-sti langs med kysten eller den (kedelige, synes jeg,) cykelsti langs med den asfalterede vej til Moesgaard.

Dybere inde i skoven, væk fra kystområdet/asfaltvejen, bugter den sig i spændende og knap så betrådte stisystemer, som begejstrer motionisten der er lidt grundigt træt af hundeluftere, skoleklasser, (langsomme)pensionister, slendrende storfamilier og hvad har vi.....(nej, jeg er ikke sur , det er jeg temmeligt sjældent - jeg er blot realist! :-) )

Med andre ord: Jeg elsker at motionere i naturen, langt væk fra de mest befærdede stier, og vil gerne mødes om dette med andre......Der er også skov/natur flere andre steder i øst/midtjylland, som det kunne være fedt at vandre i med andre vandre/motions-entusiaster.....

Vi kunne evt. også blot tage en enkelt weekend dag en gang imellem, og gå en klassisk vandretur(med rygsæk og vores sunde madpakker), over mange timer..

Lidt om mig: Jeg har ingen børn, mand/kæreste der skal passes. Jeg er i gang med en uddannelse indenfor plejeområdet, som i perioder kræver sit, og ellers er det kun omgangskreds og andre aktiviteter der kan spænde ben...

Er der nogen der er friske ?

VH . Eva, 33, Århus.

12 år10. juli 2012 kl. 14:31
re: Motionsmakker i det fri...?
betyder det så de tabte kilo er med i de 15 kilo - så du vil tabe 12 mere inden 1/ 9? Eller hvad?
Drømme er der masser af...om din krop kan følge med er en anden....
12 år14. juli 2012 kl. 15:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...