Motionsmakker i det fri...?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+calcit
re: Motionsmakker i det fri...?
betyder det så de tabte kilo er med i de 15 kilo - så du vil tabe 12 mere inden 1/ 9? Eller hvad?
Drømme er der masser af...om din krop kan følge med er en anden....
Drømme er der masser af...om din krop kan følge med er en anden....
12 år14. juli 2012 kl. 15:21
Jeg er godt i gang med mit vægttab, skal smide 15 kg inden 1.9., og har smidt 3 kg på 3 uger.
Jeg motionerer i øjeblikket i naturen ved at gå raskt, 6 km/t. på de dage jeg ikke har fået nok motion på jobbet eller bare synes jeg har ekstra energi til det.
Jeg er også i gang med en begynder løbeplan, hvor jeg går og løber 3 x ugentligt.
Da jeg ikke "må" løbe hver dag pga restitution, og hader motionscentre, bliver det til ca.1-2 timers hurtiggang som primær motionsform, på de fleste af ugens dage.
Så i går på min seneste "skovtur" tænkte jeg det kunne være sjovt/hyggeligt at have en makker eller flere, at gå en hurtig strækmarch med!
Jeg bor i Viby J, som jo er tæt ved Marselisborg skoven, og skoven rummer mange muligheder for at variere turene, så det ikke kun bliver den klassiske spadsere/hundelufter/turist-sti langs med kysten eller den (kedelige, synes jeg,) cykelsti langs med den asfalterede vej til Moesgaard.
Dybere inde i skoven, væk fra kystområdet/asfaltvejen, bugter den sig i spændende og knap så betrådte stisystemer, som begejstrer motionisten der er lidt grundigt træt af hundeluftere, skoleklasser, (langsomme)pensionister, slendrende storfamilier og hvad har vi.....(nej, jeg er ikke sur , det er jeg temmeligt sjældent - jeg er blot realist! :-) )
Med andre ord: Jeg elsker at motionere i naturen, langt væk fra de mest befærdede stier, og vil gerne mødes om dette med andre......Der er også skov/natur flere andre steder i øst/midtjylland, som det kunne være fedt at vandre i med andre vandre/motions-entusiaster.....
Vi kunne evt. også blot tage en enkelt weekend dag en gang imellem, og gå en klassisk vandretur(med rygsæk og vores sunde madpakker), over mange timer..
Lidt om mig: Jeg har ingen børn, mand/kæreste der skal passes. Jeg er i gang med en uddannelse indenfor plejeområdet, som i perioder kræver sit, og ellers er det kun omgangskreds og andre aktiviteter der kan spænde ben...
Er der nogen der er friske ?
VH . Eva, 33, Århus.