Støtte-makker

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Støtte-makker
Hej. Efter flere forgæves forsøg på at tabe mig må jer erkende at jeg bare ikke har selvdisiplinen til det lige nu, og søger derfor en makke (tror ikke jeg kan overskue flere på en gang), hvor vi kan støtte hinanden under vejs og hvor vi ligesom kan "holde hinanden i ørene". Jeg ønsker ikke noget psyko dramatisk vægttab, men et fornuftigt vægttab over en periode. Jeg forestiller mig, at det er noget med at skrive sammen om hvordan det går, erfaringer, ideer mv. Jeg vil meget gerne høre fra dig, og hvis flere skriver tror jeg altså jeg bare vælger en, da det ellers nok bliver lidt forvirende tænker jeg. Jeg er selv 29 år og vejer 15kg for meget efter fødsel.
Ønsker ellers bare alle held og lykke med jeres individuelle projekter.
12 år11. juni 2012 kl. 20:49
re: Støtte-makker
Hej jeg har ikke været herinde i et langt stykke tid pga. fødsler og børn. Men sagen er nu at jeg er i gang med projekt: NORMAL krop igen. Jeg har tabt en del af min vægt fra 95 kg og ned til 79,9, men jeg mangler det resterende ned til 65 kg. Jeg har haft utrolig svært ved at tabe mig denne gang, måske fordi jeg har haft for meget at se til, da vores datter havde kolik, men nu er vi ovre det, sååå nu SKAL jeg bare nå mit mål. Jeg har en plan om at nå mit mål inden 1. januar 2013. Jeg er måske ikke så meget på herinde, men ellers kunne det være en ide med msn eller en facebook gruppe hvor man kunne følge hinanden. Hvor kommer du fra i landet? Jeg bor nær Herning og er 28 år.
12 år12. juni 2012 kl. 09:34
Jeg er selv igang med at skal have smidt de overflødige kg.

Der er simpelthen sneget sig for mange kg på kroppen igennem de sidste par år, og ja nu skal der ske noget.

Er 27 år og har en knægt på 5 år. Har være igang med livsstilsændring i 3 uger nu, trods sygdom der prøver at hindre det. Start målet var at tabe et sted mellem 17-21 kg Er næsten oppe på at have smidt de 5 af dem.
12 år12. juni 2012 kl. 10:54
Hej, tak for svar. En fb. gr. kunne være ok. Kan det laves sådan at den er helt privat for venner og familie. Jeg ønsker nemlig at gøre dette selv, og har ikke lyst til at min omgangskreds blander sig(sådan at de ingengang kan se jeg er medlem af gruppen). Håber ikke det lyder mega underligt. Så Mål 65kg, måske du kan finde ud af at oprette sådan en?? Så kunne vi 3 måske prøve det! Ps. Jeg er fra Århus
12 år12. juni 2012 kl. 15:18
ja den kan laves helt hemmelig så det kun er os der kan se den!! Men i skal være mine venner på facebook for man kan gøre det, kan man skrive private beskeder herinde eller kun i forum, ellers skriv jeres email adresse eller skriv en email til mig med jeres navn: Chanett@live.dk.. Så opretter jeg sådan en gruppe så er det nemt hele tiden at skrive til hinanden og tjekke om nogen har brug for støtte!
12 år13. juni 2012 kl. 13:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...