#2 af mia_duberg (slettet)
Første delmål nået :)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+mia_duberg (slettet)
re: Første delmål nået :)
Tillykke med det og rigtig flot klaret :) altid dejligt at nå sine delmål, det giver virkelig motivation!
Keep up the good work :)
Keep up the good work :)
12 år8. juni 2012 kl. 19:30
For 2½ uge siden besluttede jeg mig for at nu var det slut. Jeg var nået op på en vægt jeg aldrig før har været på, og den skulle bestemt ikke højere op. Vægten var sneget sig op på de 79 kg, og jep var røget i kategorien overvægtig. Ikke om jeg vil lade stå til og komme op på de 80 kg. Nu skulle det være slut. Så jeg er gået igang med en livsstil ændring. Ikke mere sodavand i dagligdagen, og slet ikke i de mængder det var blevet til, samt spise løbene hele dagen istedet for kun om aftenen.
Før at gøre det mere overskueligt for mig selv, har jeg sat mig en masse små del mål, og så et hovedmål, og til slut et drømmemål :) Hovedmålet hedder 62 kg, og drømmemålet er 58 som var min vægt før graviditet.
Første delmål lød på at komme ned på de 75 kg, og det er dags dato nået. Vægten siger idag 74,6. Så på 2½ uge er der røget 4,4 kg og det hjælper en hel del på motivationen :D
Så nu hedder næste delmål at komme under 70 kg, og derved under overvægtsgrænsen :)
Ja skulle bare lige dele det med noget, for er ret glad for at der sker noget og det er i den rigtige retning :D