Ugens taber uge 23

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ugens taber uge 23
Alle kan være med
- Hver torsdag oprettes en tråd af den der først kommer herind (Ugens taber uge xx- vejning) i forummet vægttab 10+, hvor man skriver sin vægt. Det er KUN vægten, der skal skrives ind, IKKE hvad man har tabt. Det gør det mere spændende og tager ikke modet fra dem, der efterfølgende skriver i tråden, hvis deres vægttab ikke er i nærheden af det andre har tabt.
- Deadline for at skrive vægten ind er torsdag klokken 22
- Ugens taber kåres fredag i tråden Ugens taber (uge XX)

12 år8. juni 2012 kl. 08:22
re: Ugens taber uge 23
Tillykke til ugens taber som denne gang blev Celia med et vægttab på 2,2 kilo!!!! Og også flot gjort af jer andre tabere :-)

Der er ikke ret mange som har skrevet sin vægt ind i denne uge. Jeg ved ikke hvad det skyldes, men håber da at i stadig vil være med.

Celia -2,2
Karlslunde -1,9
McNutty -1,5
Sweetypiien -1,4
Annnja -1,4
AnnaW -1,2
Karin1 -1,0
KeyserSoze -0,5
anzhomg -0,5
andreadot -0,2

PFuglsang 0
Haul +0,6

Velkommen til Therese 88 og Mitten og forhåbentlig velkommen til nogle af "de gamle" igen i næste uge.
12 år8. juni 2012 kl. 08:29
Tak for det og tillykke med tabet til jer andre:)
12 år8. juni 2012 kl. 10:19
Tak Annnja fordi du gider tage en tørn med udregninger og ugens taber tråden... :-)

K
12 år8. juni 2012 kl. 12:48
OGSÅ fra mig skal der lyde en tak til Annnja

:-)
12 år9. juni 2012 kl. 12:18
Hej tabere

Ikke med vilje jeg har svigtet jer og ikke samlet sammen de 2 sidste gange. Har været på job i Armenien og mod forventning fungerede internettet ikke. Så har stort set været afskåret fra omverdenen, da telefon nettet heller ikke lige viste sig fra sin bedste side...Men heldigvis løste I jo problemet og jeg overlader gerne jobbet til Annnja efter jeg har været på 'samle op posten' i mere end et år. Godt tab til jer alle fremover.

12 år10. juni 2012 kl. 20:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...