#2 af Therese88
Vægttab 30 kg - på lykkepiller!!! Andre?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Therese88
re: Vægttab 30 kg - på lykkepiller!!! Andre?
Jeg er frisk :D
12 år7. juni 2012 kl. 16:32
celia
Jeg skal også tabe 30 kg men jeg er ikke på lykkepiller
12 år8. juni 2012 kl. 19:57
Dinie15 (slettet)
Hej
Jeg er osse frisk på at være med fra starten af og skal tabe det samme og gerne mere :) Jeg er ikke på lykkepiller, men har for lavt stofskifte og får derfor medicin, men det har stadigt ikke hjulpet på at kunne tabe mig. Jeg kender til det at trøstespise og gerne i smug. Men hvis vi er flere til at hjælpe hinanden, så måske man kan komme af med den dumme vane :)
Jeg er bare så ked af hvordan jeg er kommet til at se ud, og vil rigtig gerne være sundere.
Så håber jeg må være med.
Jeg er osse frisk på at være med fra starten af og skal tabe det samme og gerne mere :) Jeg er ikke på lykkepiller, men har for lavt stofskifte og får derfor medicin, men det har stadigt ikke hjulpet på at kunne tabe mig. Jeg kender til det at trøstespise og gerne i smug. Men hvis vi er flere til at hjælpe hinanden, så måske man kan komme af med den dumme vane :)
Jeg er bare så ked af hvordan jeg er kommet til at se ud, og vil rigtig gerne være sundere.
Så håber jeg må være med.
12 år11. juni 2012 kl. 18:51
deadea (slettet)
Hvilke lykkepiller er det du får og hvorfor sætter du det i forbindelse med dit vægttab?
Man kan sagens få nogen som man ikke tager på af, derfor spørger jeg.
Man kan sagens få nogen som man ikke tager på af, derfor spørger jeg.
12 år6. juli 2012 kl. 13:33
Signea29 (slettet)
Jeg vil gerne
12 år18. august 2012 kl. 17:55
bruger slettet
jeg vil gerne være med ;) skal tabe ca. 40 kg...ønskes: styr på rigtig kost og manglende motion
12 år22. august 2012 kl. 15:09
Skulle der være nogen af jer, som er friske på en ny motivationsklub for os som gerne vil smide omkring 30 kg og som samtidig spiser lykkepiller?
Jeg har i en dårlig cocktail af lykkepiller og trøstespisning taget 30 kg på og nu er jeg klar til at tage kampen op mod kiloene. Jeg spiser fortsat lykkepiller og skal spise dem, midst 3 mdr endnu pga. angst.
Jeg er dårlig til at spise rigtigt, har rygrad som en regnorm, tendens tii at trøstespise og hader motion, men nu skal der forsøges at ændres på et par ting :)
Er der nogen som vil være med fra starten af?
Jeg vil forsøge at nå mit mål ved hjælp af madital, motion (har lavet et fitnessrum) samt sund mad (ca. 1500 kcal om dagen).
Kh SmukkeMig85