Er det muligt??

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Er det muligt??
Hej alle
Jeg kender svaret på mit spørgsmål. Men vil alligevel høre jer andres holdninger og meninger.

Jeg har 14 kilo til mit mål i øjeblikket. Det er det første drømme mål. Er det realistisk at tabe dette på 132 dage. Det er lidt over 100 gram i døgnet. Nogle uger kommer det jo til at gå godt. Andre ikke her i sommer.
Koncerter - grill aftener mm. kommer jo flyvene nu. Men håber at jeg kan holde koster lavt de dage hvor der intet sker i kalenderen. Dertil går jeg til den med motion hvor jeg øger kapaciteten hele tiden.

Er der nogen der har klaret dette på denne tid? Og er jeg helt tabt bag en vogn for at sætte et så vildt mål.
12 år23. maj 2012 kl. 10:13
re: Er det muligt??
Ja, det er muligt.
Vil dog nok råde dig til at sætte målet en smule ned, over 100g om dagen er meget, når man 'kun' vejer 14 kg for meget (hvis du nu vejede 114 kg for meget, var det jo noget andet).
Hvorfor lige til om 132 dage?
12 år23. maj 2012 kl. 10:38
132 dage er der til 01.10.2012
Det er dagen for hvornår vi skal på ferie.
Da vi begge arbejder meget i sommer perioden så putter vi altid ferien ind der. Har en mand derhjemme som er glad hvis jeg træner og bruger min tid aktivt. For ham er det ligegyldigt hvor meget jeg er hjemme - så har frit slag på hvor meget jeg er afsted til træning osv. Kosten er det 100% mig der styre i hjemmet. Det er kun mig der handler ind. Dog er han meget glad ved hvidt brød og sukker. Men jeg må lære at holde mig fra det.
12 år23. maj 2012 kl. 10:46
ja det er muligt at tabe 14 kilo på 4 mdr. Men nej der er ikke plads til ret meget " grillaftener"....nøjes med 1 stykke så rent kød som muligt og masser af salat. Og masser af vand...
12 år23. maj 2012 kl. 10:54
Ja, det er det teoretisk set.

Det kræver bare rigtig meget selvdiscilpin og motivation.
Og at du rammer det rigtige niveau i forhold til kost, motion, hvile og søvn.

Lurede lige lidt i din dagbog og må indrømme, at (hvis din dagbog er opdateret vel at mærke) jeg ikke tror på, at det kan lade sig gøre for dig, hvis du spiser så få kalorier til daglig.

Kroppen vil holde på fedtet, fordi den tror der er sultestrejke og med 14 kg der skal tabes på 4 mdr, har du ikke råd til at kroppen går i stå på den måde.

Held og lykke med dit projekt - er der et sted hvor vi kan følge om det lykkes? :-)
12 år24. maj 2012 kl. 01:40
Jeg spiser en smule mere end der står i min dagbog.
Dagbogen bliver koun opdateret om morgenen med det jeg ved jeg kommer til at spise.
Dertil så sker det at der ryger lidt ekstra motion på også.
Systemet siger det sagtens kan lade sig gøre. Så er spændt på om det virker.

Kampen sættes ind - og håber jeg kan bevise over for mig selv at det kan lade sig gøre..
12 år24. maj 2012 kl. 08:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...