Erfaring med pulverkur som start?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Erfaring med pulverkur som start?
Hej igen. Så er jeg tilbage atter tilbage igen, ak med flere kg på kroppen. Jeg overvejer at starte med pulverkur, jeg har kun prøver nupo engang, er der nogle som har erfaring med de andre mærker på marked? jeg har tænk mig bruge pulver om eftermiddagen og til aftensmad og ellers spise sund og fornuftig.
Jeg synes bare jeg nu skal losse mig selv i røven, og komme igang. igen. Jeg håber at detet her forum kan hjælper mig igang igen. Mvh. Betty
12 år8. maj 2012 kl. 21:44
re: Erfaring med pulverkur som start?
Hej :0)
Jeg har valgt at bruge nupo om morgenen, og spiser derudover nogenlunde normalt - dog fratrukket brød/pasta/ris/sukker det meste af tiden.
Og det har fungeret for mig. Men jeg er i grundreglen elendig til at spise morgenmad og alt for glad for aftensmad (inkl. det sociale element heri) til at gøre det den omvendte vej rundt.
12 år10. maj 2012 kl. 08:45
Jeg er også oftte bruger af Nupo om morgenen. Eller som mellem måltid.
Syntes jeg har svært ved at styre mellemmåltiderne da jeg altid ender med at indtage for meget. Der er Nupo bare en fantastisk løsning for mig.. :)
12 år10. maj 2012 kl. 16:50
Nupo pulver er godt, men det er de færeste som kun kan leve af det i længere tid uden at blive træt af det.
Selv har jeg valgt at erstatte 1 til 2 måltider om dagen med nupo. Til afveksling bruger jeg PURE SHAPE måltidserstatning, som er noget lignende men smager bedre.
Jeg startede selv mit vægttab med at få lavet en fedt%måling, så ved man hvad man er op i mod, men sammen med dette, kunne jeg som en af informationerne på den lille seddel få af vide hvor meget min krop havde brug for på nuværende tidspunkt i kalorier. Dette har jeg brug til at "tælle kalorierne" i løbet af dagen, så jeg altid er kommet over dette niveau. Jeg har selv spist grønt, æg, fisk, fibre brød, kylligefikadeller/pålæg mv. ind til nu. Jeg har ikke spist alm. varm mad, da jeg synes at det er for svært at holde styr på kolorierne, hvis man gør dette, når man ikke må få ret meget.
Derudover har jeg trænet 3 gange om ugen, 2 timer hver gang, hvor 45 min hver gang har været styrketræning. Dette håber jeg os at du havde tænkt dig at suplere din pulverkur med for det er jo ikke bare at tabe kilone, man vil jo også gerne have at kroppen følger med og strammes op i takt med at det sker, og så har jeg oplevet at træning i høj grad kan være forskellen mellem succes eller fiasko.
Ved at gøre dette har jeg nu på 14 dage tabt 6 kilo, og de falder bare af. Dog skal du ikke blive overrasket hvis der ikke sker så meget de første 2 uger du træner, for der tabte jeg mig heller ikke ret meget, fik at vide at det var fordi jeg havde fået en masse muskler i stedet.

Held og lykke med vægttabet;)
12 år10. maj 2012 kl. 18:23
Tak for jeres svar. Jeg ved godt der skal motion til, men jeg er ikke god til at gå i motionscenter, jeg ville heller cykel eller svømme en tur, selvom jeg har mulighed for at gå i motionscenter, men jeg altid en rigtig dårlig undskyldning for ar slippe for det. Jeg har købt purverkur (Nutrilett) nu, men ligenu går fint uden. Jeg har tænk mig bruge det i forbindelse med et hurtig måltid, når jeg har travl.Men efter jeg er igen er begyndt at bruge madital er jeg igen blevet motiveret igen. Fordi jeg ved jeg får det bedre, fordi jeg slipper for halsbrand, urolig mave og bliver meget mere aktiv og glad.
12 år10. maj 2012 kl. 19:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...