træt af at være træt...

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

træt af at være træt...
Hej allesammen derude!
Først og fremmest vil jeg sige at dette forum er fantastisk. Dejligt at man kan dele gode som dårlige erfaringer med alle jer andre.
Jeg er ny her på siden, og vil derfor gerne tillade mig at fortælle kort om mig.
Er 25 år, gift og mor til to dejlige børn. Jeg er studerende og meget fysisk aktivitet bliver det derfor ikke til. Vægten sagde i dag 90,1 og det kan jeg simpelthen ikke holde ud. Har ikke kræfter til de mest basale daglige opgaver, og dermed heller ikke til leg og sjov med mine børn. Min mand siger ikke direkte at det generer ham, men jeg kan nogle gange mærke nogle stikkende bemårkninger fra ham, så det gør ondt helt inde i hjertet.
Mit største problem er at småspise - konstant. alt det usunde gør at jeg efter en halv times tid er helt flad og har ikke energi til noget som helst.
Derfor... har jeg bestemt mig for at skrive dette indlæg, som(forhåbentligt) bliver en ny start på enmere sund, frisk og ikke mindst en smukkere udgave af mig selv.
Håber der er nogle, som vil komme med nogle gode råde til hvordan jeg kan komme i gang og bevare motivationen.
12 år3. maj 2012 kl. 19:04
re: træt af at være træt...