#2 af Frk standhaftig (slettet)
Slanke-makker eller lille -gruppe søges :-)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frk standhaftig (slettet)
re: Slanke-makker eller lille -gruppe søges :-)
Hej Louise,
Kan se dit indlæg er lavet for længe siden - men hvis du stadig er interesseret i at finde en slanke makker er jeg klar. Mangler selv min 12 kilo...
Kan se dit indlæg er lavet for længe siden - men hvis du stadig er interesseret i at finde en slanke makker er jeg klar. Mangler selv min 12 kilo...
12 år8. juli 2012 kl. 09:40
Bronx (slettet)
re: Slanke-makker eller lille -gruppe søges :-)
Det ser ud som om, hun har meldt sig ud, men dit mål passer meget godt sammen med mit - you wanna? :)
12 år8. juli 2012 kl. 22:16
Jeg har besluttet mig for at jeg vil tabe ca. 20 kg inden nytåret. Jeg vejer 70 kg men er kun 1,54 m høj, så det giver mig en BMI på 30 - alt for højt..! Jeg ved en masse om kost og forbrænding og ved derfor præcist hvad jeg skal gøre for at tabe mig på en sund måde.! Mit problem er at jeg tidligere har manglet motivationen og elsker kage..:D Derfor vil jeg gerne med i en lille gruppe af mennesker i samme båd man kan spare med og blive motiveret af. Alder og køn betyder ikke noget, men det skal helst være mindst et 15 kg vægttab du/I sigter mod.
Jeg har opskrifter og ideer til billig, nem, sund (og lækker..!) mad som jeg gerne deler ud af..:-)
Det handler også om at jeg skal blive sundere og få en god kondition, så jeg ikke er begrænset af min kondi mht aktiviteter, fx når jeg er på ferie, så det ville være fedt hvis du/I har lyst til at det også skulle handle om det og ikke kun vægttabet..:-)
Kh. Louise :-)