#2 af Livsændring (slettet)
Før og nu billed :)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Livsændring (slettet)
re: Før og nu billed :)
Kunne ikke få den til at lave et link , så når man trykket på den så kom man ind på den :( men kopier den og så sæt den ind, hvis du vil se :)
12 år1. april 2012 kl. 21:43
MillerV
Var lige inde og se billedet..
Wow hvor er det bare flot.. :-D Godt gået. Stort tillykke med vægttabet.
Er helt nysgerrig, hvordan har du klaret det?
Wow hvor er det bare flot.. :-D Godt gået. Stort tillykke med vægttabet.
Er helt nysgerrig, hvordan har du klaret det?
12 år1. april 2012 kl. 21:49
Livsændring (slettet)
Mange tak skal du have :)
Startet 7 november 2011 , I starten støttet jeg meget til fakta og tal, med det mener jeg.. Jeg vejet alt maden og skriv det præcis ind på madital så jeg holdte styr på alt mad så jeg vidste jeg ikke fik flere kcal end skemalagt og så skulle jeg op og træne 4 gange om ugen :)
Så gik der 2 måneders tid og jeg droppede at skrive mad ind, da jeg nu vidste i hovedet hvad jeg måtte få så nu var det "bare" at bruge min sunde fornuft og motionen blev sjovere og sjovere så nu træner jeg 6 gange om ugen og det er alt fra hold, styrketræning til fodbold faktisk bare alt jeg synes er lidt sjovt og udfordrerne :)
Jeg har droppede alt der hedder slik og fastfood og der har ikke været nogen undskyldninger for at gøre det .- for hvis jeg havde hoppet i til en fødselsdag så ville dagen efter blive 10000 gange svære for mig men har tilgengæld ikke stoppet med at gå i byen så har drukket 3 gange om måneden ca gennemsnit - skal jo stadig være ung :)
Men ellers har jeg brugt Madital og facebook til at fortælle folk om min livsændring for at blive holdt til ilden :) håber det var svar nok :)
Startet 7 november 2011 , I starten støttet jeg meget til fakta og tal, med det mener jeg.. Jeg vejet alt maden og skriv det præcis ind på madital så jeg holdte styr på alt mad så jeg vidste jeg ikke fik flere kcal end skemalagt og så skulle jeg op og træne 4 gange om ugen :)
Så gik der 2 måneders tid og jeg droppede at skrive mad ind, da jeg nu vidste i hovedet hvad jeg måtte få så nu var det "bare" at bruge min sunde fornuft og motionen blev sjovere og sjovere så nu træner jeg 6 gange om ugen og det er alt fra hold, styrketræning til fodbold faktisk bare alt jeg synes er lidt sjovt og udfordrerne :)
Jeg har droppede alt der hedder slik og fastfood og der har ikke været nogen undskyldninger for at gøre det .- for hvis jeg havde hoppet i til en fødselsdag så ville dagen efter blive 10000 gange svære for mig men har tilgengæld ikke stoppet med at gå i byen så har drukket 3 gange om måneden ca gennemsnit - skal jo stadig være ung :)
Men ellers har jeg brugt Madital og facebook til at fortælle folk om min livsændring for at blive holdt til ilden :) håber det var svar nok :)
12 år1. april 2012 kl. 21:58
anzhomg (slettet)
Super godt gået! virkelig flot :)
12 år1. april 2012 kl. 23:15
Kris79 (slettet)
Tillykke! det er rigtig flot og absoulut meget motiverende at se :)
12 år2. april 2012 kl. 11:58
MillerV
Det er flot klaret og skærk vilje ikke at hoppe i til fødselsdage og sådan.. Og hvor har du ret, har slet ikke tænkt over det med dagen efter.. Ved godt det er sværer, men har ikk skænket det den store tanke..
Tror jeg vil stjæle lidt af din viljestyrke, når nu jeg skal til påskefrokost og fødselsdag i denne uge. Og så sige nej til alt det usunde. :)
Super motiverende.. :D
Tror jeg vil stjæle lidt af din viljestyrke, når nu jeg skal til påskefrokost og fødselsdag i denne uge. Og så sige nej til alt det usunde. :)
Super motiverende.. :D
12 år2. april 2012 kl. 15:40
haul
Jeg er virkelig imponeret. SUPER flot fyr!!!
12 år2. april 2012 kl. 16:50
Miaprut (slettet)
super super flot.
bare man selv havde den viljestyrke :)
bare man selv havde den viljestyrke :)
12 år2. april 2012 kl. 17:23
krølle83 (slettet)
Stort tillykke med vægttabet... er vildt hvor tydeligt billeder taler. Selv har jeg smidt 60 kg og billeder er guld værd. Det er virkelig der man kan se det... synes stadig spejle driller lidt og viser noget andet... haha!
12 år2. april 2012 kl. 19:46
Husk det ikke et FØR OG EFTER billed men et FØR og NU billede :)
s174.photobucket.com
"if you can dream it you can do it"
Godt vægttab til alle!