#1 af Kristine maria (slettet)
søger en vægtmakker:-)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Kristine maria (slettet)
Hej. Er ny herinde og ville høre om der er nogen der kunne tænke sig at følge en slankeplan sammen med mig. Jeg er 33 år, 162 cm og vejer 73.3 her til morgen. Jeg ønsker at tabe mig til 59 frem til 1-7. Jeg er desværre ikke særlig motiveret for at træne men det kan jo være det kommer når jeg har tabt mig lidt. Min plan er at omlægge min kost helt. Så kunne jo være super hvis der var nogen man kunne sparre med om hvad man indtager. Nå men håber da at høre fra nogen af jer. mvh kristine
12 år1. april 2012 kl. 13:43
TJ1975 (slettet)
re: søger en vægtmakker:-)
Hej Kristine
Jeg kunne da godt bruge én at sparre med. Er 163 cm og vejer 80 kg :-(
Min ønskevægt (langt ude i fremtiden er omkring de 60 kg, men jeg har valgt at 'dele det op' i 5 kg's intervaller for at gøre det lidt overskueligt.
Hvilke tanker har du gjort dig omkring omlægning af kosten?
Hilsen Tina
Jeg kunne da godt bruge én at sparre med. Er 163 cm og vejer 80 kg :-(
Min ønskevægt (langt ude i fremtiden er omkring de 60 kg, men jeg har valgt at 'dele det op' i 5 kg's intervaller for at gøre det lidt overskueligt.
Hvilke tanker har du gjort dig omkring omlægning af kosten?
Hilsen Tina
12 år3. april 2012 kl. 17:36
MetallicDude (slettet)
evt. vis os hvordan dit føde-indtag ser ud.. :)
12 år3. april 2012 kl. 20:56
Kristine maria (slettet)
Jeg startede med en 4 dages kur og har tabt 3 kilo. Fra imorgen går jeg på suppekuren i 7 dage. Derefter har jeg overvejet at køre efter Niels Ehlers principper (fik bogen i går). Der er flere i min familie som har levet efter hans principper og har tabt sig. Jeg har tænkt at lave en 7 dages kostplan ud fra det jeg indtil nu har læst om mad/madvaner. Så må jeg jo se om det virker. Mit mål er at tabe op til 2 kilo om ugen. For ikke at løbe surt i det vil jeg give mig selv en fridag hver Lørdag. Hvad med jeres kost?
12 år4. april 2012 kl. 11:15