Makker søges

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Makker søges
Jeg skal tabe mig, lige som så mange andre , pt vejer jeg 96.6 skal langt ned helst under 65. Men tager den i mindre del mål
Så jeg søger en som jeg kan følges med eventuelt på messenger, eller facebook. Mit første mål er 88 kg, så 10 kg fra min start vægt.

Håber der er nogle der er friske på at holde hinanden i ilden

Jannie
12 år17. marts 2012 kl. 09:36
re: Makker søges
Det var dælem dutme ikke mange hænder ...
12 år20. marts 2012 kl. 07:54
re: Makker søges
Jeg er klar... skal vi mødes på facebook?
12 år20. marts 2012 kl. 15:56
jeg er med
skal dog ikke tabe lige så meget og skal kun tabe mig så jeg kan se flot ud til en fest om 2 måneder og nogle dage.
men skriv da til mig (:
12 år20. marts 2012 kl. 17:18
re: jeg er med
Jeg kunne os sagtens være interesseret på at støtte hinanden men vil helst gerne have en der er samme sted i livet, sådan ca - jeg er 22 år så jeg leder ikke efter en på 45 år med 4 børn osv. skulle helst være en, hvor vi er nogenlunde samme sted i livet ;)
12 år20. marts 2012 kl. 20:16
Super
Juhu .. belfast det kunne være awesome.

jeanneoliverlove : jamen alle kan vel støtte hinanden, så jeg siger velkommen til alle lige pt.

Livsændring_ Mnjaer ... det er jo næsten mig du beskriver ja ok jeg har 4 unger (dog ikke mine alle sammen) er så ikke helt 45, er 32. Og hvis vi snakker om gå i byen hver weekend er vi nok ikke samme sted nej, men ellers så ved jeg ikke, kender dig jo ikke :)

12 år20. marts 2012 kl. 20:22
re: Super
Jamen 32 år er heller ikke så langt fra 22 men det var nu heller ikke så meget om man havde børn eller ej men mere om hvordan man kunne støtte hinanden optimalt og måske se løsninger hos hinanden osv. og det tror jeg man gør bedst når man ikke er milevejs fra hinanden- håber du forstår hvad jeg mener :) ( det var ikke ment negativt overhovedet )
12 år20. marts 2012 kl. 20:34
Tog det heller ikke negativt overhovdet , du har helt ret, det er svære at følges med nogle der lever et helt andet liv end en selv. Og i og med jeg har alle de her børn, er jeg bare mere aktiveret i den retning end da jeg var alene og party party :)
12 år21. marts 2012 kl. 11:01
Hvordan finder jeg dig på facebook?
Hvis det altså er okay at jeg er 37 snart 38! Har dog kun et barn men også to hunde....
Aj... det gas jeg er klar på at følges ad...jeg synes jeg mangler at smide ca 15-20 kg. og ved det er nemmere hvis man er sammen med nogen om det..
Hilsen Rikke
12 år22. marts 2012 kl. 16:10
Jamen ....mit navn er Jannie Melin, tror ikke der er så mange med det navn .. hvis du kan se billeder så er jeg i en Sumodragt, en af de der polterabbent sumodragter ... :)

Alder har for mig ingen betydning, at kunne have en at stå lidt til ansvar over for er det jeg mangler .. og en at vende de der slanke tanker med ...
12 år22. marts 2012 kl. 17:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...