#2 af bruger slettet
Konjak
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Konjak
Hej
Så vidt jeg kan forstå på produktet virker det på sammen måde som fibramin... og her er et link til det...
woman.dk
Så vidt jeg kan forstå på produktet virker det på sammen måde som fibramin... og her er et link til det...
woman.dk
12 år1. april 2012 kl. 12:04
JoksKitty (slettet)
Re: Konjak
Jeg startede på Konjak igår, så ser frem til at se hvordan det kommer til at forløbe sig.
Var dog lidt skeptisk over at skulle bruge 299 kr, på en bunke piller, for troede at det kun var til ca like en uges forbrug. Men så fandt jeg ud af at det var til en månede, det kan min økonomi også bedre håndtere.
Hvis du vil have det, kan jeg komme med ugentlige opdateringer?
Mvh JoksKitty
Var dog lidt skeptisk over at skulle bruge 299 kr, på en bunke piller, for troede at det kun var til ca like en uges forbrug. Men så fandt jeg ud af at det var til en månede, det kan min økonomi også bedre håndtere.
Hvis du vil have det, kan jeg komme med ugentlige opdateringer?
Mvh JoksKitty
12 år5. april 2012 kl. 10:18
Smuktilsommer (slettet)
re: Re: Konjak
Hej
Jeg har dem også. Har brugt dem noget gange og føler mig umiddelbart mere mæt, så snart jeg har drukket ½ l. vand med de 2 piller, men om de hjælper tjaaaaaaa....
Jeg tager dem, hvis jeg ved der er fare for at "overspise", men ikke når jeg ved at jeg kun får 1 portion.
Jeg har dem også. Har brugt dem noget gange og føler mig umiddelbart mere mæt, så snart jeg har drukket ½ l. vand med de 2 piller, men om de hjælper tjaaaaaaa....
Jeg tager dem, hvis jeg ved der er fare for at "overspise", men ikke når jeg ved at jeg kun får 1 portion.
12 år8. april 2012 kl. 22:00
bruger slettet
Det ville være super hvis I kunne sige hvordan det går med dem... det lyder jo næsten for godt til at være sandt
12 år9. april 2012 kl. 09:01
bruger slettet
Jeg har også købt en pakke. Og er spændt på hvad de gør ved appetiten. Tror de ligesom Alli og andre slags piller hjælper på hver sin måde..
12 år26. april 2012 kl. 20:13
JoksKitty (slettet)
KOnjak
Jeg synes de virker efter planen. det er dog bare lige det med at huske at tage dem der er problemet, da jeg ikke er vanttil at tage nogen former for piller.
12 år16. maj 2012 kl. 10:04
Jeg ville høre om der er nogen herinde der har prøvet den nye EU godkendte Konjak pille?
Har prøvet at google men kan intet finde....