Øøøv vægt øgning :-(

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Øøøv vægt øgning :-(
Øv, har lige været til måling og har taget 1 kg fedt på :-(

Dog også 1/2 kilo muskler, men jeg har også trænet 12 gange på de 29 dage i februar, som er gået siden sidste måling..

Ved godt hvorfor.. Har hygget for meget med hotdogs, øl og slik.. Hmmm nu skal der strammes op på hvad der kommer indenbords!!

Et spark søges..
12 år29. februar 2012 kl. 15:56
re: Øøøv vægt øgning :-(
det er flot ½kg muskler. extra.
og det ene kg fedt taber du hurtigt igen.

prøv at vælge en maxvægt, vej dig hver uge. og hold dig under maxvægten.

held og lykke

12 år29. februar 2012 kl. 17:48
Brug skuffelsen positivt og tænk det ikke skal ske igen også giv den ekstra imorgen til træningen og lav noget sundt mad så du føler dig godt med dig selv igen :)

Men husk os på det kan os være bare ekstra vand du har i kroppen det kan jo svinge :)
12 år29. februar 2012 kl. 20:37
Hej Trisam

Det er altid træls når vægten stiger, men nu ved du hvad de hotdogs betød... Hvis du en anden gang har lyst til noget sødt så sæt dig for at gå en lang tur INDEN du må spise det. Så er det ikke så slemt :)

Jeg vil rigtig gerne fine én makker at dele "alt" med både medgang og modgang og da vi nogenlunde er ens tænkte jeg om du havde lyst? :)
12 år1. marts 2012 kl. 20:22
Hej MissAngel

Jo rigtig gerne.. Hvordan gør vi det bedst? Man kan ikke sende private beskeder herinde kan man?

Vi ligger utrolig tæt med vægten og mål :-)
12 år4. marts 2012 kl. 18:59
Dejligt!! Må man gerne udlevere personlige oplysninger for du kan få min mail hvis det er og så tage den derfra?

Jeg er så småt på vej ned til en dobbelt fitness time!! :) Første gang jeg tager 2 timer i træk, men jeg kan sgu! :)
12 år5. marts 2012 kl. 08:18
Undskyld det sene svar, har lige startet nyt job, så har bare været helt færdig når jeg kom hjem og har ikke fået tændt computeren..

Jeg er stadig frisk :-)
12 år9. marts 2012 kl. 17:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...