#72 af ringostar (slettet)
Søger en "slanke-makker" at f'ølges med.
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+ringostar (slettet)
re: Søger en "slanke-makker" at f'ølges med.
Wee! Godt gået Andrea :) Det er sådan en god følelse at nå over den sorte streg på kurven.
Dagens vægt for mig er 69,4 kg, det er godt nok 400 gram for meget i forhold til at jeg skulle have tabt mig 1 kg de sidste 14 dage, men det går stille og roligt i den rigtige retning. Jeg har jo stadig 14 dage til at tabe de sidste 1,4 kg for at nå mit delmål denne måned, så det skal jeg nok nå.
Dagens vægt for mig er 69,4 kg, det er godt nok 400 gram for meget i forhold til at jeg skulle have tabt mig 1 kg de sidste 14 dage, men det går stille og roligt i den rigtige retning. Jeg har jo stadig 14 dage til at tabe de sidste 1,4 kg for at nå mit delmål denne måned, så det skal jeg nok nå.
12 år26. april 2012 kl. 13:08
biologi c
tillykke du er normalvægtig.
flot og meget glædeligt.
flot og meget glædeligt.
12 år26. april 2012 kl. 16:25
andreadot (slettet)
Tak. Det er nu ellers ikke noget jeg har tænkt over. Før idag hvor jeg så stregen var nået.
Det er simpelthen så vildt at jeg har tabt 17 kg siden den 16 januar.
Det føles så godt og jeg får komplimenter flere gange dagligt. Idag besluttede jeg at jeg skulle have nye bukser. Det blev så også til en ny kjole og et par stiletter.
Det er så fedt at kunne passe en str 38 igen.
Hvor meget har i andre egentligt tabt jer i alt?
Det er simpelthen så vildt at jeg har tabt 17 kg siden den 16 januar.
Det føles så godt og jeg får komplimenter flere gange dagligt. Idag besluttede jeg at jeg skulle have nye bukser. Det blev så også til en ny kjole og et par stiletter.
Det er så fedt at kunne passe en str 38 igen.
Hvor meget har i andre egentligt tabt jer i alt?
12 år26. april 2012 kl. 20:39
ringostar (slettet)
Jeg har tabt mig 9 kg siden januar. Så kan slet ikke måle mig med dig Andrea, men bare det går dernedad så er jeg lykkelig :) Vil gerne nå 59 kg inden min fødselsdag i oktober.
12 år26. april 2012 kl. 21:20
andreadot (slettet)
Men 9 kg er jo også flot. Og det vigtigste er at man gør det i sit eget tempo. Folk må også begynde at sige noget til dig om dit vægttab. Syntes det var omkring de 10 kg folk begyndt at spørger mig om jeg havde fået nyt hår , tøj eller taget sol.
Go weekend
Go weekend
12 år28. april 2012 kl. 09:06
andreadot (slettet)
Godmorgen.
Syntes lige vi skulle have lidt fat i tråden igen.
Idag har jeg tabt 18,4 kg siden 16 januar. dvs. at jeg på 112 dag har tabt mig de 18,4 kg. eller man kunne også sige 14 uger og 4 dage.
Og det køre bare for mig. syntes ikke det er svært. Var til fest i torsdags og fik så afsindigt mange komplimenter at jeg stadig svæver afsted.
Da jeg startede og skrev at mit mål var 70-65 kg tænkte jeg at det var uopnåeligt. Og tænk sig du mangler jeg kun6,6 kg for at ende op på de 65 kg. Tror måske at det bliver et sted imellem 65 og 70. Syntes efterhånden at jeg har tabt mig flot over det hele, men der mangler lige en 2-4 kg på mave og lår.
Hvordan går det med jer?
syntes det er længe siden marlene har været på banen.
Nu vil jeg smutte i centeret til pump og bagefter spinning. Go søndag.
Syntes lige vi skulle have lidt fat i tråden igen.
Idag har jeg tabt 18,4 kg siden 16 januar. dvs. at jeg på 112 dag har tabt mig de 18,4 kg. eller man kunne også sige 14 uger og 4 dage.
Og det køre bare for mig. syntes ikke det er svært. Var til fest i torsdags og fik så afsindigt mange komplimenter at jeg stadig svæver afsted.
Da jeg startede og skrev at mit mål var 70-65 kg tænkte jeg at det var uopnåeligt. Og tænk sig du mangler jeg kun6,6 kg for at ende op på de 65 kg. Tror måske at det bliver et sted imellem 65 og 70. Syntes efterhånden at jeg har tabt mig flot over det hele, men der mangler lige en 2-4 kg på mave og lår.
Hvordan går det med jer?
syntes det er længe siden marlene har været på banen.
Nu vil jeg smutte i centeret til pump og bagefter spinning. Go søndag.
12 år6. maj 2012 kl. 08:32
ringostar (slettet)
Jeg har tabt mig 10,4 kg siden januar så jeg følger min målsætning med to kg om måneden. Men jeg synes nu ikke det kommer så let til mig, jeg skal virkelig tænke mig om når jeg spiser og har rigtig svært ved at holde mig fra søde sager. Jeg har dog fundet ud af at cykling lige er sagen. Et par ugentlige cykelture på 20 km får virkelig sat skub i vægttabet.
Men det er virkelig så givende at man kommer den rigtige vej, omend langsomt. Nogle dage tænker jeg om jeg bare skal stoppe nu og være tilfreds med at veje 69 kg fordi jeg bare ikke orker at kæmpe mere. Men heldigvis tænker jeg lige to gange og tænker på hvor fedt det er at være nået hertil og hvor fedt det vil være at nå lidt længere og lidt længere :) Og så kigger jeg jævnligt på billeder fra dengang jeg vejede 59 kg og det sætter lige motivationen to streger i vejret.
Men det er virkelig så givende at man kommer den rigtige vej, omend langsomt. Nogle dage tænker jeg om jeg bare skal stoppe nu og være tilfreds med at veje 69 kg fordi jeg bare ikke orker at kæmpe mere. Men heldigvis tænker jeg lige to gange og tænker på hvor fedt det er at være nået hertil og hvor fedt det vil være at nå lidt længere og lidt længere :) Og så kigger jeg jævnligt på billeder fra dengang jeg vejede 59 kg og det sætter lige motivationen to streger i vejret.
12 år7. maj 2012 kl. 11:19
andreadot (slettet)
Det er simpelthen så flot. Tror det føles let for mig fordi jeg bliver helt bidt at at skrive ind her. Og jeg havde kun den sukkertrang de første par uger. Drikker stadig light sodavand og spiser ind i mellem de der hunger control bar med chrunch fra nutrilett. de smager vold godt.
hvor høj er du egentligt?
Jeg er 171 høj og tror det er meget passende at veje ca 65-68 kg.
hvor høj er du egentligt?
Jeg er 171 høj og tror det er meget passende at veje ca 65-68 kg.
12 år7. maj 2012 kl. 11:39
ringostar (slettet)
Højde
Skriver du alt ind hvad du spiser på madital?
Jeg er 169 høj men ret spinkel af bygning så hvis jeg kan komme ned på 60 kg ville det passe mig bedst. Jeg har ikke anlæg til smukke kvindelige kurver så de ekstra kilo sætter sig ikke engang pænt som det gør på nogen.
Hunger control bar med crunch, det lyder da spændende. Måske noget man skulle prøve. Hvor køber du dem henne?
Jeg har prøvet den kalorielette is fra isis, den er også et ret godt alternativ. Light sodavand er også blevet min nye ven i nøden ;)
Jeg er 169 høj men ret spinkel af bygning så hvis jeg kan komme ned på 60 kg ville det passe mig bedst. Jeg har ikke anlæg til smukke kvindelige kurver så de ekstra kilo sætter sig ikke engang pænt som det gør på nogen.
Hunger control bar med crunch, det lyder da spændende. Måske noget man skulle prøve. Hvor køber du dem henne?
Jeg har prøvet den kalorielette is fra isis, den er også et ret godt alternativ. Light sodavand er også blevet min nye ven i nøden ;)
12 år7. maj 2012 kl. 12:26
Hvem havde troet at det ville gå så stærkt og så smertefrit.