#62 af ringostar (slettet)
Søger en "slanke-makker" at f'ølges med.
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+ringostar (slettet)
re: Søger en "slanke-makker" at f'ølges med.
Nøj, hvor går det bare IKKE godt her... Havde et mål om at tabe mig 2 kg om måneden og nu er der 7 dage og 1,1 kg til måneden er omme. Må også indrømme at jeg ikke har været særlig god til at tælle kalorier :/ Nu gør jeg en yderst ihærdig indsats her på falderebet og håber at få det sidste kg af på en uge. Det er et meget særligt mål; 70 kg! Det bliver så dejligt at se et 6-tal som det første cifer. Så ville rigtig gerne nå det til tiden.
12 år3. april 2012 kl. 18:20
ringostar (slettet)
Wee! Endelig en optur efter 2 ugers nedtur.
I dag er hermed dagen hvor jeg blev normalvægtig igen. Mit BMI ligger nu under 25 :)
I dag er hermed dagen hvor jeg blev normalvægtig igen. Mit BMI ligger nu under 25 :)
12 år5. april 2012 kl. 09:25
bruger slettet
Stort tillykke - det er også noget jeg glæder mig til at nå... og om ca. 2-3 kg tror jeg at jeg er der :-)
Go påske - og nyd det :-)
Go påske - og nyd det :-)
12 år6. april 2012 kl. 11:32
ringostar (slettet)
Jubii :) 69,9 kg!
For 7 dage siden så det hele meget sort ud... Jeg havde kun tabt mig 400 g på 3 uger og med 1,6 kg tilbage til mit delmål var jeg næsten ved at give op (igen igen). Men ved at hanke seriøst op i mig selv lykkedes det lige på falderebet. Jeg kan slet ikke få armene ned.
68 kg, here I come!
For 7 dage siden så det hele meget sort ud... Jeg havde kun tabt mig 400 g på 3 uger og med 1,6 kg tilbage til mit delmål var jeg næsten ved at give op (igen igen). Men ved at hanke seriøst op i mig selv lykkedes det lige på falderebet. Jeg kan slet ikke få armene ned.
68 kg, here I come!
12 år9. april 2012 kl. 08:07
ringostar (slettet)
Er i sommer hus med familien - uden en badevægt! Og der er allerede blevet syndet noget så frygteligt. Håber ikke min store sejr fra i sidste uge bliver smidt på gulvet. Jeg må ud og jokke lidt mere rundt i de vestjyske klitter!
12 år12. april 2012 kl. 10:15
andreadot (slettet)
Godmorgen.
Så er jeg hjemme igen fra afrika.
Og sørme om vægten ikke også er gået nedaf dernede. på trods af lækker mad, alkohol og hygge.
Tillykke med vægten nedaf ringostar.
Jeg syntes ikke at kunne se dig og marlene i ugens taber?
Jeg er klar til at give den en skalle igen.
Så er jeg hjemme igen fra afrika.
Og sørme om vægten ikke også er gået nedaf dernede. på trods af lækker mad, alkohol og hygge.
Tillykke med vægten nedaf ringostar.
Jeg syntes ikke at kunne se dig og marlene i ugens taber?
Jeg er klar til at give den en skalle igen.
12 år16. april 2012 kl. 08:11
ringostar (slettet)
Velkommen hjem Andrea. Dejligt at vægten er gået ned for dig.
Jeg formåede at blive ugens taber i uge 14, men da jeg ingen vægt havde med i sommerhuset i sidste uge kunne jeg ikke være med i uge 15. Godt det samme for jeg har taget 1 kg på i løbet af den uge :-O Så der skal virkelig strammes op.
Jeg formåede at blive ugens taber i uge 14, men da jeg ingen vægt havde med i sommerhuset i sidste uge kunne jeg ikke være med i uge 15. Godt det samme for jeg har taget 1 kg på i løbet af den uge :-O Så der skal virkelig strammes op.
12 år16. april 2012 kl. 14:29
malene85 (slettet)
Hejsa
Beklager mit lange fravær, men har været lidt fraværende fra computeren pga påskeferie og forretningsrejser, men nu er jeg tilbage og klar til at tælle nogle kalorier. Jeg har ikke turde stille mig på vægten efter 2 uger hvor kalorierne ikke er blevet skrevet ned. Er mega træt af hvor dårlig min viljestyrke åbenbart er for var jo netop så stolt over at have nået mit første 2 kilos mål inden påsken, men det er bare op på hesten igen og fortsætte. Har fået holdt mit løbeprogram ved lige i det mindste, så i dag er jeg lige gået i gang med uge 5, så det er da altid noget. Har jo heldigvis nogle gode eksempler og historier fra jer og ved at det er det værd, så jeg bliver ved med at klø på:)
Stort tillykke med jeres vægttab og fedt at du er nået ned på normal BMI!
Og velkommen hjem Andrea - håber du havde en fantastisk tur.
Vi skrives ved de damer:)
Beklager mit lange fravær, men har været lidt fraværende fra computeren pga påskeferie og forretningsrejser, men nu er jeg tilbage og klar til at tælle nogle kalorier. Jeg har ikke turde stille mig på vægten efter 2 uger hvor kalorierne ikke er blevet skrevet ned. Er mega træt af hvor dårlig min viljestyrke åbenbart er for var jo netop så stolt over at have nået mit første 2 kilos mål inden påsken, men det er bare op på hesten igen og fortsætte. Har fået holdt mit løbeprogram ved lige i det mindste, så i dag er jeg lige gået i gang med uge 5, så det er da altid noget. Har jo heldigvis nogle gode eksempler og historier fra jer og ved at det er det værd, så jeg bliver ved med at klø på:)
Stort tillykke med jeres vægttab og fedt at du er nået ned på normal BMI!
Og velkommen hjem Andrea - håber du havde en fantastisk tur.
Vi skrives ved de damer:)
12 år18. april 2012 kl. 21:45
andreadot (slettet)
Jamen. bare det at man bliver ved er jo også en sejer i sig selv.
Jeg er mere motieret end nogensinde før. Nok fordi det kommer så let for mig i disse dage.
Jeg har på en bmi på 25,3 så det vare heller ikke længe før jeg er "normalvægtig"
God dag til jer derude:-)
Jeg er mere motieret end nogensinde før. Nok fordi det kommer så let for mig i disse dage.
Jeg har på en bmi på 25,3 så det vare heller ikke længe før jeg er "normalvægtig"
God dag til jer derude:-)
12 år20. april 2012 kl. 07:19
Det er sjovt med det der med at folk kan se der er sket noget. Tror jeg er blevet spurgt om jeg har fået nyt hår mindst 8 gange...
Og svigermor spurgte hvor mine lår og numse var blevet af:-)
Det er virkelig skønt.
Jeg kan mærke at jeg får lyst til at gøre lidt mere ud af mig selv og bruger tid i badet på at skrubbe og smøre mig med creme. Bruger neglelak igen og var ude og købe tøj til min afrikatur den anden dag. Det var så fedt at kunne passe str. m og L. Og der kan man virkelig se det. For somme tider syntes jeg faktisk ikke det ses. Men det gør det jo. Og især hvis man prøver tøj.
Jeg vejer mig torsdag og så er der jo 2 uger hvor jeg ikke er med.
Glæder mig til at høre hvordan det er gået når jeg kommer hjem igen.