Søger en "slanke-makker" at f'ølges med.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Søger en "slanke-makker" at f'ølges med.
KÆMPE stort tillykke med det flotte vægttab Andrea. Det må være en vigtig milepæl for dig at nå så langt.
12 år14. marts 2012 kl. 15:11
Tak. Det er så fedt. Og jeg har virkelig mod på at fortsætte. Det er bare fedt
12 år14. marts 2012 kl. 19:44
Så er der røget 0,9 kg siden sidste torsdag. Det går da fremad - eller skulle man sige nedad ;)
12 år15. marts 2012 kl. 14:38
Aj hvor godt. ved faktisk ikke hvor meget der er røget siden i torsdags. kan ikke huske hvad vægten sage der.

hvad med dig marlene?

12 år15. marts 2012 kl. 15:59
kiggede lige sidste uges tråd igennem. 1,5 kg er der røget. tror klart min mens har noget med det høje tal at gøre...
12 år15. marts 2012 kl. 16:01
Først og fremmest vil jeg da lige sige FLOT til jeg begge og ja hvor må det være fedt at nå 10 kg. Andrea - er det jeg drømmer om. Desværre gav denne måling ikke det bedste resultat - ikke noget taget på, men desværre heller ikke noget tabt. Jeg har dog ikke trænet i halvanden uge plus lagt syg nogle dage pga. dårlig så håber at den manglende træning måske er årsagen...ryggen har det lidt bedre, så fra på mandag prøver jeg at starte træningen op igen og så ser det forhåbentlig bedre ud på torsdag.
Dog kan jeg godt mærke hvor hurtigt man kan blive modløs ved at vægten ikke har bevæget sig nedad - ved godt at det vil ske en gang imellem, men havde nok bare set frem til at kunne sige minus et halv kilo mere.
12 år15. marts 2012 kl. 20:45
Marlene. Jeg gik igennem det samme for hvad, omkring 2 uger siden. fra den ene dag til den anden tog jeg 500 gram på og de blev der så en uges tid. så forsvandt de igen men vægten stod ikke stille. Så bliver man godtnok modløs. Hvilket gjorde at jeg lige måtte spise en trøffel fordi det hjalp jo alligevel ikke alt det jeg gjorde. Og kunne mærke det let kunne ende der. Men heldigvis hjælper det at komme herind og kæmpe lidt videre.

Vær du glad for de du gør for dig selv og at du nok skal se resultater.

Tillykke med at vægten ikke er steget.
12 år16. marts 2012 kl. 07:46
Tak for de opmuntrende ord Andrea - de er tiltrængte lige nu for for anden uge i træk stod min vægt i nul. Havde dog en dag med lidt alkohol i fredags pga. firmafest, så håber at det er årsagen...men som du siger så bliver man lidt "Nå, hvis det alligevel ikke virker så kan jeg ligeså godt spise det her..." osv., hvilket jo absolut er forkert at tænke, så jeg fortsætter og håber at næste torsdag ser bedre ud. Har hvert fald i weekend uden de stoer planer så burde være en chance for at jeg ikke falder i mht alkohol og usunde sager. Hvordan er det går jer i dag?
12 år22. marts 2012 kl. 08:56
Her går det godt, har tabt 1 kg siden sidste uge. Så det er jo skønt.

Men jeg har ikke rigtig været til spinning i den sidste tid da min ryg driller en del.

Og jeg smutter jo til afrika næste fradag og tær slet ikke tænke på hvordan vægten ser ud når jeg kommer hjem. Men jeg tror og håber det kommer til at gå nogenlunde.

12 år22. marts 2012 kl. 11:48
Her går det mega trægt... Jeg har delmål der siger 2 kg pr måned, og lige nu har jeg 18 dage til at tabe 1,5 kg! Vægten er svinget helt vildt meget den sidste uge og jeg har ligget underdrejet i eksamener. Men nu har jeg fri de næste 14 dage så håber jeg kan få tabt de 1,5 kg inden da.
Havde besøg af min svigermor i går som sagde at det lignede at jeg havde tabt mig siden vi sås sidst. Det gav lige et boost til selvtilliden :)
12 år23. marts 2012 kl. 08:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...