Søger en "slanke-makker" at f'ølges med.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Søger en "slanke-makker" at f'ølges med.
ja det er lidt træls for man nyder det ikke helt på samme måde når man ved at man ser konsekvensen af det næste gang man skal på vægten...men god fest :)
12 år7. marts 2012 kl. 15:07
Andrea - Vil nu mene, at der er ok motion som sygeplejeske, i hvert fald hvis du er en af dem der står og går meget rundt, hvilket jeg tror der er en del der gør :)
Desuden - kedelig hvis man ikke drikker? Hvad får dig til at tro, at man er kedelig, hvis man ikke drikker?
12 år7. marts 2012 kl. 18:51
Ablanu: Jeg er ikke sygeplejerske men dyrepasser, og jo jeg er meget aktiv i dagligdagen.

Når vi fejre vores phd sutderene sker det altid med en kæmpefest hvor jeg normalt drikker. Jeg har det bare sjovere når jeg drikker. Sådan er det bare.
12 år8. marts 2012 kl. 10:42
ENDELIG! Efter fire dage med stilstand og endda vægtøgning, er jeg kommet ned under 72 kg. Det var ellers tæt på at jeg havde mistet modet... Men heldigvis skete der noget; 71,7 viste vægten her til morgen.
Mine delmål er at tabe mig 2 kg om måneden. Jeg har stadig 15 dage tilbage af den første måned så er super glad i dag - og så er det oven i købet fredag. Kunne ikke forestille mig en bedre start på weekenden.
Så skal der bare kløes på med næste delmål; 70 kg inden den 9. april.
12 år9. marts 2012 kl. 09:04
Ej stort tillykke med det - mega flot gået!
Altid stort når man kommer under et helt tal - altså at svæve på 78,9 og så 78,5 føles ikke rigtig som så meget, men når man så kommer ned på 77,8 så føler jeg ofte der er sket noget for så er jeg nede i et nyt "tal". Ved ikke om det giver mening? Nu desværre ikke fordi jeg er kommet derned endnu, vist lidt ønsketænkning, men på trods af min weekend med alkohol så er jeg på rette kurs for der var røget 0,6 så nu har jeg tabe 1,2. kg. på 14 dage, hvilket jo stemmer meget godt overens med de 2 kg. om måneden.