Søger en "slanke-makker" at f'ølges med.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Søger en "slanke-makker" at f'ølges med.
ja det er lidt træls for man nyder det ikke helt på samme måde når man ved at man ser konsekvensen af det næste gang man skal på vægten...men god fest :)
12 år7. marts 2012 kl. 15:07
Andrea - Vil nu mene, at der er ok motion som sygeplejeske, i hvert fald hvis du er en af dem der står og går meget rundt, hvilket jeg tror der er en del der gør :)
Desuden - kedelig hvis man ikke drikker? Hvad får dig til at tro, at man er kedelig, hvis man ikke drikker?
12 år7. marts 2012 kl. 18:51
Ablanu: Jeg er ikke sygeplejerske men dyrepasser, og jo jeg er meget aktiv i dagligdagen.

Når vi fejre vores phd sutderene sker det altid med en kæmpefest hvor jeg normalt drikker. Jeg har det bare sjovere når jeg drikker. Sådan er det bare.
12 år8. marts 2012 kl. 10:42
ENDELIG! Efter fire dage med stilstand og endda vægtøgning, er jeg kommet ned under 72 kg. Det var ellers tæt på at jeg havde mistet modet... Men heldigvis skete der noget; 71,7 viste vægten her til morgen.
Mine delmål er at tabe mig 2 kg om måneden. Jeg har stadig 15 dage tilbage af den første måned så er super glad i dag - og så er det oven i købet fredag. Kunne ikke forestille mig en bedre start på weekenden.
Så skal der bare kløes på med næste delmål; 70 kg inden den 9. april.
12 år9. marts 2012 kl. 09:04
Ej stort tillykke med det - mega flot gået!
Altid stort når man kommer under et helt tal - altså at svæve på 78,9 og så 78,5 føles ikke rigtig som så meget, men når man så kommer ned på 77,8 så føler jeg ofte der er sket noget for så er jeg nede i et nyt "tal". Ved ikke om det giver mening? Nu desværre ikke fordi jeg er kommet derned endnu, vist lidt ønsketænkning, men på trods af min weekend med alkohol så er jeg på rette kurs for der var røget 0,6 så nu har jeg tabe 1,2. kg. på 14 dage, hvilket jo stemmer meget godt overens med de 2 kg. om måneden.
Jeg kan så godt begynde med at mærke at jeg er ved at savne tanken om en filmaften med chips osv., så jeg har lovet mig selv at hver gang jeg har tabt mig 2 kg. må jeg belønne mig selv med en usund dag (en dag med en pose chips til filmen, nachos til aftensmad, en tur på McD eller hvad der nu lige lyster). Så nu glæder jeg mig til den torsdag hvor vægten er på 85,8 eller under for så må jeg frådse.lidt;)
Hvordan gik det med dig i torsdags Andrea?
Kan i have en god weekend :)
12 år9. marts 2012 kl. 15:03
jamen det gik egentligt meget godt. både vægtmessigt dangen før og igår.

Jeg fik en eknelt fadøl, lidt chips og et stykke kage. Men vil jeg altså også have lov til.

Jeg har for øvrigt mens nu. og det giver mig nogle urimeligt sukker cravings...
12 år10. marts 2012 kl. 14:59
Puha... Synes godt nok det er hårdt at skulle kæmpe med vægten lige nu... Den ene dag går det godt de næste tre dage går det skidt, og sådan kører det lidt i ring. Jeg får næsten dyrket motion hver dag; skiftevis 6 km løb og 25 km cykling. Jeg indtager mellem 1000 og 1400 kcal om dagen. Alligevel sker der bare så lidt, så jeg er ved at blive vanvittig!
12 år11. marts 2012 kl. 19:51
Ahh, det var bare "Jeg som op sygeplejerske.", men så forstår jeg bedre delen med de vilde dyr ;)

Tja.. Det er jo dit eget valg :)

Og ringo, tillykke! :)
12 år11. marts 2012 kl. 20:20
Jeg er rimeligt bred i mit feldt. Jeg er uddannet dyrepasser med speciale i forsøgsdyr og derved har jeg så tillært mig at assistere ved størrere operationer.

Ja heldigvis er det helt mit valg hvad jeg spiser og drikker:-)

Her går det heldigvis strygende. Tror altså min meno har drillet min vægt lidt. For det har også været meget stille og meget små spring i vægten de sidste 14 dage. men så her til morgen stod vægten på 80,6. Hvilket jo er fantastisk.

Ringostar, det er da fantastisk at du får cyklet 25 km eller løbet 6 km. Det skal nok komme.
12 år12. marts 2012 kl. 09:01
Så kom jeg under 80 kg. vægten stod idag på 79,9 kg. dvs. at jeg har tabt 10,1 kg på 9 uger. Det er simpethen fantastisk.
12 år14. marts 2012 kl. 09:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...