#22 af andreadot (slettet)
Søger en "slanke-makker" at f'ølges med.
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+andreadot (slettet)
re: Søger en "slanke-makker" at f'ølges med.
Nå jeg har lige været på vægten idag. Og jeg har faktisk ikke tabt mig siden sidste uge. Det eneste jeg har gjort anderledes er at træne i den forgangne uge. Det er lidt øv.
Men så sker der forhåbentligt lidt i næste uge.
Men så sker der forhåbentligt lidt i næste uge.
12 år28. februar 2012 kl. 15:29
ringostar (slettet)
Surt med vægten, Andrea, men kunne det ikke være muskler du har opbygget som følge af træning?
Jeg røg i fælden i morges... Kæresten serverede krydderboller og kanelsnegle... Det kostede dyrt! 750 kcal for morgenmad!
"Heldigvis" havde jeg et forsøg med et frølår på uni hvor jeg blev nødt til at køre det kontinuert til det var færdigt. Det var fire lange timer uden pause (og man må jo ikke spise i laboratoriet) hvor jeg efterfølgende kom for sent forelæsning og derfor ikke nåede i kantinen så min frokost bestod udelukkende af en pære.
Da jeg kom hjem besteg jeg jernhesten og cyklede 16 km på 45 min så det lykkedes at få skruet ned på kaloriebudgettet.
Håber jeg har tabt mig i på torsdag. Jeg tør ikke veje mig inden...
Jeg røg i fælden i morges... Kæresten serverede krydderboller og kanelsnegle... Det kostede dyrt! 750 kcal for morgenmad!
"Heldigvis" havde jeg et forsøg med et frølår på uni hvor jeg blev nødt til at køre det kontinuert til det var færdigt. Det var fire lange timer uden pause (og man må jo ikke spise i laboratoriet) hvor jeg efterfølgende kom for sent forelæsning og derfor ikke nåede i kantinen så min frokost bestod udelukkende af en pære.
Da jeg kom hjem besteg jeg jernhesten og cyklede 16 km på 45 min så det lykkedes at få skruet ned på kaloriebudgettet.
Håber jeg har tabt mig i på torsdag. Jeg tør ikke veje mig inden...
12 år28. februar 2012 kl. 18:07
andreadot (slettet)
Hvad, Ringo. Læser du biologi?
Arbejder på zoofysiologi i århus
Arbejder på zoofysiologi i århus
12 år28. februar 2012 kl. 20:41
ringostar (slettet)
Ja det gør jeg. Er på mit 2. år så har stadig en masse at lære. Det var netop zoofys vi lavede øvelse i i dag :) Pas på du ikke bliver indraget i rapportskrivningen når jeg går helt kold over at mine data og resultater ikke hænger sammen ;)
12 år28. februar 2012 kl. 21:19
Smidt (slettet)
Hej malene85.
Jeg vil rigtig gerne følges med dig. Jeg vil også gerne tabe 12-14 kg og mit mål er også ca 2 kg pr måned.
Men hvordan skal vi lige gribe det an? skal vi "bare" skrive sammen herinde, hverdag eller en gang om ugen. Hvilken dag skal det evt være?
Jeg håber på at vi kan følges og at du lige netop er den jeg mangler for at jeg får tastet ind hverdag.
Håber at høre fra dig
Jeg vil rigtig gerne følges med dig. Jeg vil også gerne tabe 12-14 kg og mit mål er også ca 2 kg pr måned.
Men hvordan skal vi lige gribe det an? skal vi "bare" skrive sammen herinde, hverdag eller en gang om ugen. Hvilken dag skal det evt være?
Jeg håber på at vi kan følges og at du lige netop er den jeg mangler for at jeg får tastet ind hverdag.
Håber at høre fra dig
12 år28. februar 2012 kl. 22:29
ringostar (slettet)
Fik cyklet 40 km i dag. Det var skønt vejr men dælme da hårdt til sidst, og min røv gør nas! Til gengæld har jeg fået 1000 kcal forærende for mine anstrengelser :) Så må jeg se om jeg orker at svømme baner i en halv time i morgen tidlig... Nok ikke...
12 år29. februar 2012 kl. 19:26
ringostar (slettet)
72,6 siger vægten her til morgen. Er lidt glad :)
12 år1. marts 2012 kl. 07:34
andreadot (slettet)
Og er kom vægten ned på 82 kg. så jeg kan også kun være tilfreds.
Men altså med al den motion jeg er kommet igang med skulle der altså også helst ske noget..
Forresten Ringostar, hvilken skags biolog skal du så enden ud med at blive?
Og hvad med dig Marlene, hvor er du henne?
Men altså med al den motion jeg er kommet igang med skulle der altså også helst ske noget..
Forresten Ringostar, hvilken skags biolog skal du så enden ud med at blive?
Og hvad med dig Marlene, hvor er du henne?
12 år1. marts 2012 kl. 07:44
ringostar (slettet)
Super godt gået Andrea!
Jeg skulle gerne ende med at være marin biolog. Jeg arbejder på Fjord og Bælt i Kerteminde og har allerede haft mit første projekt med marsvinene omhandlende ABR og EFR. Min bachelor skal omhandle om de har omnidirectional hørelse. Jeg skal i hvert fald være forsker :)
Jeg skulle gerne ende med at være marin biolog. Jeg arbejder på Fjord og Bælt i Kerteminde og har allerede haft mit første projekt med marsvinene omhandlende ABR og EFR. Min bachelor skal omhandle om de har omnidirectional hørelse. Jeg skal i hvert fald være forsker :)
12 år1. marts 2012 kl. 08:13
Jeg blev selv opereret i knæet for en meniskskade for et år siden. Det var også en laaaaang genptræningsperiode hvor jeg til at starte med trænede med intervaller; 2 min gang og 30 sek (!) stille løb. Og det var vel at mærke efter to måneder hvor jeg kun havde måtte gå, cykle og svømme crawl.
Jeg ved godt at 250 kcal ikke er meget... Mit problem er bare at jeg propper for meget i hovedet og ikke lægger mærke til at jeg mæt. Så hvis jeg kan vænne min krop (og hjerne) til at der ikke behøver at komme så meget ned i maven for at være tilfreds, så er det et stort skridt i den rigtige retning. Og jeg har prøvet med en lille tallerken men rent psykologisk virker det bare ikke, jeg æder bare fra gryden i stedet eller resterne på børnenes tallerkner. Så nu prøver jeg på den her måde, så tvinger jeg også mig selv til at spise mere frugt og grønt da det jo ikke koster så meget i kaloriebudgettet.
Men nu må vi se om det virker - indtil videre går det meget godt.
Et godt tip forresten hvis man er glad for nødder: køb dem med skal på, så arbejder man mere for det og bliver hurtigere mæt (eller træt af at knække nødder ;D )