Søger en "slanke-makker" at f'ølges med.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Halløj igen
Nå, jeg stod da vist lidt af for en tid. Har ikke tabt mig de sidste to måneder og har heller ikke gjort en indsats må jeg sige. Men det gode er at min vægt har svinget + - 300 g omkring 69 så jeg har da i hvert fald bevist at jeg kan holde vægten om ikke andet.
Men nu er eksamenerne overstået og så skal der altså tages fat igen!
Indtil nu har mine mål været to kg om måneden, men denne gang vil jeg gerne tabe mig 4 kg om måneden. Jeg skal virkelig klemme ballerene sammen, men bare tanken om at jeg kan nå mit endelige mål om bare to og en halv måned er helt vildt motiverende. Så jeg håber jeg kan leve op til mine egne forventninger :)
12 år28. juni 2012 kl. 08:20
Hej igen

dejligt at høre fra dig igen:-) jeg kan mærke at det begynder at være svært at tabe et kg om ugen eftersom jeg er kommet så langt ned. Men der ryger stadig ca et halvt kg pr uge.

Men jeg har besluttet at jeg vil til at gøre en indsats for at få lidt muller og for at det kan lade sig gøre skal kroppen være i kacl overskud. Det tror jeg så ikke lige jeg er klar til endnu. Men jeg vægttræner 3-4 gange om ugen og det er nok også det der gør det svært.

Det er bare at kæmpe
12 år28. juni 2012 kl. 14:49
Du er dælme da også kommet godt ned i vægt. Rasler de bare af dig de dersens kilo?
Ja muller kunne man godt bruge nogle større nogle af. Jeg har bare aldrig styrketrænet, men kunne egentlig godt tænke mig at prøve det, synes bare det er lidt træls at man skal køre så langt for det. Det er jo ikke bare ligesom at tage løbeskoene på eller svinge sig i sadlen på jernhesten. Men jeg planlægger at gå til ballet efter sommerferien, mest fordi jeg synes det er så smukt, men jeg håber da at der falder lidt smidighed og flad mave af til min fordel ;)
12 år28. juni 2012 kl. 18:01
Ja 24 kg er røget indtil nu. Det er helt vildt. Købte tshirt i xsmalle og shorts i small idag. Fik nederdel af veninde i str 36. Det er vildt. Men jeg kan godt mærke at det begynder at gå noget langsommere nu. Men det er ok. Ballet. Siger du jeg ville ligne en ko i en glasbutik:-)

Har center max 5 min væk på gåben. føler mig også vældig heldig med det.
12 år28. juni 2012 kl. 21:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...