Er sur på mig selv

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Er sur på mig selv
Ja, det hele startede så godt og jeg fik tastet min mad ind i en periode. ¨Men så gik det galt igen igen. Jeg ved alt hvad der er værd at vide om vægttab, men nogle gange er der bare enormt langt fra tanke til handling. Jeg har taget næsten alt det på jeg har tabt og jeg får ikke tastet ind.

Så nu skal jeg starte forfra igen. Øv Øv Øv.

Jeg skal på badeferie til sommer så jeg vil bare så gerne tabe mig mindst 10 kilo inden ferien så jeg ikke behøver være helt så flov over mig selv som jeg er nu. Så fra i morgen er det igang igen.
12 år13. februar 2012 kl. 18:01
re: Er sur på mig selv
Hej Anja,

Jeg tror ikke der er nogen der kan sige, at det er "åh så nemt" lige at tabe 10 kilo. Forvent ikke at det baaaare glider nedad. Men tro på dig selv. Og skriv herinde, det er altid rart at få noget støtte. Jeg havde for eksempel lige før lyst til noget kage, men jeg loggede ind på madital og læste nogle indlæg, og så var det ovre. Hvis ikke det er blodsukkeret, er det jo psykisk :)
held og lykke med vægttabet.
12 år13. februar 2012 kl. 18:23
Du må endelig ikke være sur på digselv, det kommer man ingen vejne med.
Du er nødt til at tænke "op på hesten igen"

Vær stolt over dig selv, og det du har opnået indtil nu. "Yes i dag tastede jeg ALT min mad ind på madital" "jeg er stolt over at jeg har tabt mig det første kilo" Jeg er stolt over at være gået i gang... startet på en frisk... ikke spist usundt i 2 dage osv osv... Hold fast i de små sejre til en start.

Held og lykke med det :)
12 år13. februar 2012 kl. 19:18
Hej

Tak for jeres råd og jeres støtte :-)
12 år13. februar 2012 kl. 20:12
Jeg vil sige som de andre: Op på hesten igen!

Jeg har selv stået i en lignende situation hvor jeg tog 9kg på da jeg begyndte på kokkeuddannelsen. Nu er jeg igang igen med at taste ind og tabe mig.

Jeg kiggede lige på din profil og så dine belønninger, og jeg synes det er en rigtig god måde at holde motivationen på. Det er også det der holder mig kørende. Så fokusér på belønningerne og hvor fedt det vil være at være nødt til at købe nyt tøj fordi alt det gamle bare sidder for løst :)

Og så held og lykke med det
12 år14. februar 2012 kl. 08:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...