Ugens Taber (Uge 6)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+vestrup
re: Ugens Taber (Uge 6)
Stort set minusser over hele linien, men mest minus til Gumpen, der løber med titlen i denne uge. Minus 1,8 kg. Flot og tillykke.
Her er alles resultater:
Gumpen -1,8
mia duberg -1,5
millekj -1,3
PFuglsang -1,2
Andreadot -0,9
sanja90 -0,8
gitch -0,6
mona0524 -0,6
miaengel -0,4
Crashe -0,3
kaso -0,3
mrs credible -0,3
Blyant -0,1
Haul -0,1
malene1977 0
Foss +0,3
momi +0,6
Jeg er ikke selv på listen, da jeg har droppet vægten - for en periode. Er træt af at gøre alt det rigtige og at se vægten stå stille eller stige voldsomt (daglige udsving kan jeg sagtens håndtere). Så nu lader jeg være med at veje mig og regner først med at blive vejet når jeg sidst på måneden skal til stofskiftekontrol. Holder naturligvis fast i kost og motion, men nu bare uden at vide, hvad jeg vejer.
Velkommen til Mmary og god weekend til jer alle...
Her er alles resultater:
Gumpen -1,8
mia duberg -1,5
millekj -1,3
PFuglsang -1,2
Andreadot -0,9
sanja90 -0,8
gitch -0,6
mona0524 -0,6
miaengel -0,4
Crashe -0,3
kaso -0,3
mrs credible -0,3
Blyant -0,1
Haul -0,1
malene1977 0
Foss +0,3
momi +0,6
Jeg er ikke selv på listen, da jeg har droppet vægten - for en periode. Er træt af at gøre alt det rigtige og at se vægten stå stille eller stige voldsomt (daglige udsving kan jeg sagtens håndtere). Så nu lader jeg være med at veje mig og regner først med at blive vejet når jeg sidst på måneden skal til stofskiftekontrol. Holder naturligvis fast i kost og motion, men nu bare uden at vide, hvad jeg vejer.
Velkommen til Mmary og god weekend til jer alle...
12 år10. februar 2012 kl. 11:30
- Hver torsdag oprettes en tråd af den der først komemr herind (Ugens taber uge xx- vejning) i forummet vægttab 10+, hvor man skriver sin vægt. Det er KUN vægten, der skal skrives ind, IKKE hvad man har tabt. Det gør det mere spændende og tager ikke modet fra dem, der efterfølgende skriver i tråden, hvis deres vægttab ikke er i nærheden af det andre har tabt.
- Deadline for at skrive vægten ind er torsdag klokken 22
- Ugens taber kåres fredag i tråden Ugens taber (uge XX)