Søger lidt hjælp
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Ablanu
re: Søger lidt hjælp
Forhåbentligt kun fra morgen og til nu, ikke hele dagen? ;)
Jeg har indtaget lidt under 500 kcal, men jeg er også af hunkøn og har en vane med at spise for meget, når jeg ikke helt har kontrollen, derfor ligger mit indtag tidligt ret lavt, så jeg er sikker på, at jeg har kalorier i overskud..
Hvor høj er du og hvad vejer du? :)
Jeg har indtaget lidt under 500 kcal, men jeg er også af hunkøn og har en vane med at spise for meget, når jeg ikke helt har kontrollen, derfor ligger mit indtag tidligt ret lavt, så jeg er sikker på, at jeg har kalorier i overskud..
Hvor høj er du og hvad vejer du? :)
12 år6. februar 2012 kl. 15:09
Livsændring (slettet)
Hej
Jeg har går efter at være under 1200 kcal hverdag, men det er for lavt normalt men jeg er meget tilfreds med det og jeg er 196 cm og vejer 112 kg :)
Jeg har går efter at være under 1200 kcal hverdag, men det er for lavt normalt men jeg er meget tilfreds med det og jeg er 196 cm og vejer 112 kg :)
12 år6. februar 2012 kl. 15:24
Benni (slettet)
Hej Gumpy, synes det lyder meget fair, derfra får jeg så om aftenen 220 gram kød og 300 gram grøntsager og så en stykke knækbrød med fx leverpostej og lidt frugt senere på aftenen.
12 år6. februar 2012 kl. 17:08
Gumpen (slettet)
Ok. Så er det ikke helt ved siden af. Havde sikkert bare en dag i går hvor jeg følte at jeg manglede mad. Første gang siden 6. jan., men efter jeg kom hjem og tog på kælketur med knægten, så var det ovre.
God dag.
God dag.
12 år7. februar 2012 kl. 08:38
Benni (slettet)
re: re: Søger lidt hjælp
Ok, hvis jeg mangler mad, så vælger jeg at lytte, og der jeg tager en større frugt eller et stykke knækbrød med lidt på, så der lige er lidt energi at køre på, men uden at det vælter ind med kalorier.. Hvis jeg opsparer sult, så går det helt galt for mig, så jeg vælger at lytte, hvis kroppen brokker sig bare lidt :=)
12 år7. februar 2012 kl. 08:43
Gumpen (slettet)
re: re: Søger lidt hjælp
Benni: Lyder som en god ide, jeg havde desværre ikke lige noget "sundt" ved hånden, så jeg indtog ikke noget. I dag har jeg fyldt skuffen på kontoret op med grove knækbrød og lagt lidt gulerødder i køleskabet. Så er der da lidt at overfalde såfremt jeg føler at jeg går kold.
12 år7. februar 2012 kl. 11:27
Nu har jeg sådan for sjov indtastet mit indtag i dag og her kl. 14.45 har jeg indtaget 695 kcal fordelt over hele dagen. Hvordan ligger jeres indtag i løbet af en dag?