Fra 95 til 78, vil du med?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Fra 95 til 78, vil du med?
Nej kan godt spise grøntsager. Men jeg synes ikke de smager godt. Og det er alt jeg har prøvet, alle steder hele mit liv. Kan godt spise det -men ja, kun mens jeg sidder og tænker jeg ville ønske det var brød med smør. Ja -jeg er underlig men tro mig. Jeg har prøvet ALT for at komme til at holde af dem!

Ang cola så tog det lang tid inden jeg indså HVOR min hovedpine kom fra. Efter en del eksperimentering fandt jeg ud af det kom i forbindelse med light produkter. Den er sikker hver gang -en time efter indtag får jeg knaldelde hovedpine så light er droppet. Både sodavand og saftevand. Må klare mig igennem på anden måde. Men har jo gjort det før -skal bare tage mig sammen og komme ind i rutinen igen. Og så helt holde mig fra sli og kager -for mere vil have mere.
12 år7. februar 2012 kl. 15:56
Så kom jeg af med det første kg. Mit mål er at runde 90 1 april og intil videre følger jeg min røde "mål" streg ganske godt. Men det er ikke specielt nemt. Drømmer meget om mini flutes med smør men er ikke faldet i. Det er nok ligesom at skulle holde op med at ryge... Bliver nemmere med tiden at ignorere trangen.
12 år8. februar 2012 kl. 10:35
super flot :) Bare hæng i! Selvom lysten er stor så lad være med at falde i. Når først man er faldet i er det svært at komme op igen.
12 år8. februar 2012 kl. 10:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...