#2 af Benni (slettet)
ROS
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Benni (slettet)
re: ROS
ROOOSS for at have nået de første 20 kg, at have holdt mig på stien hver eneste uge indtil nu, selv gennem jul og nytår.. Der skal nok komme en uge eller 2 hvor jeg står stille, men fortjener ros indtil nu, kæft det er dejligt.. Så mangler man 'kun' 37 kg igen - 10 kg mere, så er man da over halvvejs og det hele ser lidt mere overskueligt ud :=)
12 år2. februar 2012 kl. 18:40
kis (slettet)
I skal ha`stor ros fordi I gør det så godt:)
12 år2. februar 2012 kl. 20:22
Livsændring (slettet)
Synes jeg skal have ros da jeg har tabt mig 24 kg i alt nu på lige under 3 måneder.
Så slå jeg os min 5 km`s tid da jeg kom ned på 25.47 min :)
Så slå jeg os min 5 km`s tid da jeg kom ned på 25.47 min :)
12 år5. februar 2012 kl. 17:20
Benni (slettet)
Fantastisk 15 kg (få nu ændret det navn :D )
Jeg er igang med interval-træning (sidst var bakketræning, puh ha!!), men kæmper staidg med at komme ned på 30 min på de 5.. sker nok ikke før kiloene kommer ned.. tror det kommer til at hjælpe mega meget når jeg får 10 mere af og kommer ned på de 110 .. og pokkers meget mere 10 kg senere :p
Jeg er igang med interval-træning (sidst var bakketræning, puh ha!!), men kæmper staidg med at komme ned på 30 min på de 5.. sker nok ikke før kiloene kommer ned.. tror det kommer til at hjælpe mega meget når jeg får 10 mere af og kommer ned på de 110 .. og pokkers meget mere 10 kg senere :p
12 år5. februar 2012 kl. 21:29
Livsændring (slettet)
Skal have ros for at have cyklet 70 km på 2 timer og 50 min idag ! :D
Benni: Hvis jeg ændre navn så kan folk ikke huske det :)
Benni: Hvis jeg ændre navn så kan folk ikke huske det :)
12 år14. februar 2012 kl. 21:13
mia_duberg (slettet)
alle herinde skal have ros for at være så seje og hjælpe hinanden og mig til at klare vægttabet!
jeg skal selv have ros for at have tabt mig 4kg på 2 uger uden at sulte mig selv, men ved at tænke over hvad jeg indtager og få en masse motion.
jeg skal selv have ros for at have tabt mig 4kg på 2 uger uden at sulte mig selv, men ved at tænke over hvad jeg indtager og få en masse motion.
12 år15. februar 2012 kl. 07:53
MEN NU skal jeg ha ros.....
- jeg er kommet igang med at taste - gjorde det både i går og er godt igang i dag. Min aftensmad bliver tit ikke tastet, men jeg har en fornemmelse af hvor meget jeg har at gøre med i forhold til resten af dagen. Så det er OK.
- Jeg fik faktisk sagt nej til mine sabotagetanker i går og købte ikke chokolade da jeg handlede til aftensmaden.
- Jeg var til karate i går og har dermed startet måneden med god motion.