Hej Jeg skal smide mellem 30-40 kg og gerne sä hurtig som mulig. Min käreste og jeg vil gerne have barn og efter jeg mistede for ca. 65 mdr. siden er jeg nu kommet til den konklusion at nu skal vägten ned sä kan det väre at chancen er större for at blive gravid igen, jeg har ikke tid til at vente 4 är igen för at der er et lille väsen i min mave igen. Jeg häber Madital kan hjälpe mig med at komme ned i vägt sä jeg hurtig kan skrive ... jeg har smidt 30 kg og er gravid. Det er mit mäl Häber der er nogen man kan fölges med sä jeg ikke bare er helt Palle alene med mit vägttab. God dag til alle pä siden
Jeg skal smide mellem 30-40 kg og gerne sä hurtig som mulig. Min käreste og jeg vil gerne have barn og efter jeg mistede for ca. 65 mdr. siden er jeg nu kommet til den konklusion at nu skal vägten ned sä kan det väre at chancen er större for at blive gravid igen, jeg har ikke tid til at vente 4 är igen för at der er et lille väsen i min mave igen.
Jeg häber Madital kan hjälpe mig med at komme ned i vägt sä jeg hurtig kan skrive ... jeg har smidt 30 kg og er gravid. Det er mit mäl
Häber der er nogen man kan fölges med sä jeg ikke bare er helt Palle alene med mit vägttab.
God dag til alle pä siden